عمومیکسب و کار برتر ایرانی

مزایای استفاده از سایبان متحرک برقی

مزایای سایبان متحرک () رامی توان به ارزان بودن، قابلیت انطباق با تقریباً تمام فضاهای باز ساختمان و حیاط‌ ها اشاره کرد .بازوهای سایبان متحرک موجب ایجاد یک تکیه‌گاه شده و پایداری را بیشتر می‌کند. از این رو این سایبان متحرک توجه بسیاری از مالکان در نواحی بادخیز را به خود جلب کرده است. قابلیت ایجاد تغییر در سایبان متحرک را با افزودن قطعات جانبی می توان افزایش داد.

برخی از سایبان متحرک ها، از قابلیت‌هایی استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث بهبود کارکرد آن ها شده و آن را تبدیل به یک وسیلهٔ چندمنظوره کند . مجموعه ایران سایه با کادری حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و ساخت سایبان اتوماتیک و سایبان ثابت توانسته است محصولات با کیفیت و متسحکمی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

جهت برقراری ارتباط با بخش فروش مجموعه و اطلاع از مزایای سایبان متحرک می توانید با مراجعه به آدرس وبسایت اریان سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش و مشاوره ایران سایه در تماس باشید.همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه مشاوره در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت چتری ، دوطرفه، بازویی ، کلاسیک و غیره می باشند.

مزایای سایبان متحرک و کاربرد های آن 

سایبان متحرک و انواع سقف برقی و جمع شونده متحرک که از تجهیزات مناسب جهت ایجاد شرایط ایده آل در تراس و فضای بیرون ساختمان می شوند می توانید با فشردن یک دکمه از مزایای سایبان متحرک که همان باز و بسته شدن سریع و راحت سایبان ، تغییر زاویه و موقعیت سایبان متحرک به منظور جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده فصلی در طول است می شود.مزایای سایبان محترک و کاربرد فراوان از آن  باعث شده است که استفاده از این سایبان ها رواج بیشتری پیدا کند.

سایبان متحرک را می توانیم در هر جایی از ساختمان نصب کنیم .سایبان متحرک مناسب برای پوشش فضای باز محوطه رستوران و کافی شاپ ، هتل ، تراس و زمین های بازی و مجتمع های تفریحی و گردشگری ، استخرهای روباز و پارکینگ و .. می باشد.مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع و سایبان ثابت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مزایای سایبان متحرک و انتخاب و خرید محصولات ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.همکاران ایران سایه در بخش مشاوره ای و فروش به مشتریان عزیز تمام نکات لازم را جهت خرید مناسب و مقرون به صرفه از مجموعه ایران سایه گوشزد می کنند.هدف مجموعه ایران سایه ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و مستحکم به مشتریان گرامی می باشد.

نصب سایبان متحرک

اجرا و نصب سایبان متحرک همانند طراحی و ساخت سایبان نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد که مجموعه ایران سایه با برخورداری از نیروی متخصص و آموزش دیده در این زمینه توانسته بهترین و حرفه ای ترین افراد را در این زمینه در کادر خود داشته باشد .همان طور که می دانید از مزایای سایبان متحرک می توان به باز و بسته شدن سریع و آسان سایبان اشاره کرد.در زمان نصب و راه اندازی سایبان برقی باید به این نکته توجه شود تا سایبان به راحتی و بدون تاخیر باز و بسته شود و مشکلاتی را برای افراد ایجاد نکند.

از این رو مجموعه ایران سایه با برگزاری دوره های آموزشی برای افراد خود اطلاعات آن ها را در زمینه نصب و راه اندازی انواع بالا می برد تا در زمان انجام کار مشکلاتی در باز و بسته شدن سایبان ایجاد نشود.برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی سایبان متحرک می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با همکاران ما در بخش مشاوره مجموعه ایران سایه در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت سایبان متحرک

از مزایای سایبان متحرک می توان به قیمت مناسب این سایبان در مقایسه با کارایی و عملکرد آن با سایر سایبان ها اشاره کرد.به طور کلی برای تعیین قیمت سایبان عوامل و فاکتورهای خاص در نظر گرفته می شود که از مهم ترین آن ها می توان به متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، ابعاد و اندازه سایبان ساخته شده، متراژ و مساحت فضای باز بیرون، برند و شرکت سازنده سایبان، نوع و کاربرد مشخص سایبان، نصب تجهیزات مختلف بر روی سایبان اشاره کرد.

بسیاری از شرکت های طراحی و ساخت سایبان ثابت و سایبان برقی دوطرفه، سایبان چتری پایه وسط ، ، سایبان تبلیغاتی، سایبان ۱۸۰ درجه ، سایبان برقی پارکینگ برای ساخت محصولات خود از نیروی متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده می کنند . آن ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت سازه سایبان را می سازند و برای نصب تجهیزات و پارچه مناسب جهت پوشش فضای باز بیرون با انتخاب پارچه مناسب بهترین و با کیفیت ترین سایبان را در اختیار مشتریان خود قرار  می دهند.

خرید سایبان متحرک

برای طراحی و ساخت و خرید سایبان متحرک از مجموعه ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید.همکاران ما در مجموعه ایران سایه آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان گرامی می باشند.خرید سایبان متحرک نیاز به اطلاعات دقیق در این زمینه دارد که شما می توانید قبل از خرید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و برقی در اریان توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب نیاز مشتریان خود را برطرف کند و با ارائه محصولات با کیفیت و مستحکم نظر آن ها را جلب نماید.

نمایندگی فروش سایبان متحرک

مجموعه ایران سایه برای افزایش فعالیت و ارائه خدمات برتر و با کیفیت خود به سراسر کشور با ایجاد نمایندگی های رسمی ایران سایه در شهرهای بزرگ ایران توانسته است علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت خود به مشتریان به آن ها خدمات برتر و با کیفیت خود را به آن ها هدیه دهد.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه نمایندگی های مجاز فروش با ما در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مسایبان برقی چیست؟

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک می باشد که با کمک جریان برق که متصل به یک موتور می باشد می توان آن را در وضعیت های دلخواه قرارداد،در اصل ممکن است سایبان به صورت تاشو و متصل به دیوار یا بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد که در همه ی این مدل ها نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد .

سایبان برقی و انواع آن

از سایبان برقی می توان جهت آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه های مضر استفاده کرد. همچنین در روز های بارانی و سرد سال نیز می توان برای جلوگیری از رطوبت باران و برف، گرد و خاک اضافی هوا و از آن ها استفاده نمود. سایبان ها دارای تنوع گوناگونی می باشند و می توان از آن ها به عنوان یکی از عوامل زیبایی فضا نام برد. از همین رو در هنگام انتخاب و خرید سایبان می بایست به هماهنگی آن با مکان و فضا توجه کافی نمود. به طور کلی سایبان برقی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند. نوع متحرک نیز خود به دو نوع دستی و برقی تقسیم خواهد شد. به طور کلی چادر سایبان ها از سه مدل برزنتی، فلکسی و ترانزیتی تشکیل شده اند. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع سایبان های برقی به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

  • سایبان ثابت: سایبان های ثابت بر روی قاب یا قالب های چوبی و فلزی نصب می شوند و از آن ها به صورت ثابت در محیط استفاده می شود. اینگونه سایبان ها امکان جمع آوری و یا انتقال به محیط دیگر ندارند و دارای یک قاب جوش داده شده به صورت دائمی و متصل بر روی دیواراند. از مزایای این نوع از سایبان ها می توان به محکم و با دوام بودن، حفاظت کامل در برابر انواع آب و هوا و ایده آل برای مناطق کوچک تر همچون پنجره ها و درها اشاره کرد.
  • سایبان متحرک: سایبان متحرک به نوعی از نورگیر سقفی گفته می شود که کاربرد بسیاری داشته و می توان از آن جهت باز یا بسته کردن به صورت دستی یا موتوری استفاده کرد. از سایبان های متحرک در حیاط ها، پارکینگ ها، استخر ها و … استفاده می شود و امکان تغییر زاویه آن ها با توجه به سلیقه و شیب دلخواه مشتری وجود دارد.
  • سایبان متحرک تاشو: سایبان متحرک تاشو دارای کاربرد های فراوان آن هم در محوطه های بزرگ و کوچک می باشد. برای مثال امکان استفاده از این نوع سایبان حتی در بالکن های کوچک نیز وجود دارد. از سایه ی این سایبان ها می توان به میزانی که مورد نیاز است استفاده کرد. کاربرد اصلی سایبان های متحرک تاشو در پارکینگ ها، استخر ها و حیاط ها می باشد.
  • سایبان متحرک کشویی: سایبان های کشویی با وجود آنکه به خانه متصل شده اند، اما امکان باز کردن و به عقب برگرداندن آن ها به میزان دلخواه وجود دارد. این سایبان ها امروزه دارای محبوبیت های فراوانی میان مردم می باشند می باشند چرا که دارای انعظاف پذیری مناسبی بوده و همچنین دارای موتور الکترونیکی هستند که از این طریق باز و بسته کردن آن ها تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل به صورت خودکار و اتوماتیک فراهم شده است. از مزایای استفاده از سایبان های متحرک کشویی می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف، قابلیت برداشته شدن در آب و هوای نامناسب، هزینه نگهداری پایین و مناسب بودن برای استفاده در حیاط و ویلا اشاره کرد.
  • سایبان فنری بازویی (سیم بکسلی): سایبان فنری بازویی دارای دو بازوی اصلی می باشد که داخل آنها از فنر استفاده شده است که وظیفه باز و بسته کردن را به عهده دارند.
  • سایبان چتری: این مدل سایبان بر روی یک پایه اصلی متصل می شود و مانند یک چتر در باز و بسته شدن عمل می کند که موتور الکتریکی در نوع برقی آن این وظیفه را اجرا می کند.
  • سایبان باکسی: این سایبان دارای یک باکس متصل به دیوار می باشد که هنگام جمع شدن سایبان داخل آن قرار می گیرد و فضای کمی اشغال می کند.
  • سایبان دو طرفه: این مدل سایبان دارای دو سمت مجزا جهت باز و بسته شدن می باشد که این امکان را ایجاد می کند که هر زمان نیاز بود سمت مورد نظر را جمع یا باز کنید.
  • سایبان زنجیری: مانند سایبان سیم بکسلی دارای بازوان اصلی می باشد. اما داخل آن ها به جای فنر از زنجیر استفاده شده است که سایبان مناسبی جهت اماکنی است که باد و طوفان های شدید در آنجا می وزد.
  • سایبان شید: یکی از سایبان برقی دیگر شید می باشد که میتوان آن را به عنوان پرده در خانه استفاده نمود و برقی بودن آن این امکان را ایجاد می کند که با یک ریموت کنترل آن را باز و بسته نمایید. همچنین می توان از آن ها به عنوان یک سایبان تبلیغاتی نصب شده در پشت شیشه یا ویترین مغازه ها نیز استفاده نمود. سایبان شید را به نام های پرده، شید رول، پرده برقی، پرده اتوماتیک نیز می شناسند.

سایبان های برقی چه کاربرد هایی دارند؟

سایبان های برقی دارای کاربرد های فراوانی بوده و به دلیل قابلیت های ویژه خود جایگزین سایبان های مکانیکی شده اند. از جمله کاربرد های سایبان ها برقی می توان در موارد زیر اشاره کرد :

  • انواع فروشگاه ها
  • مغازه ها
  • پارکینگ ها
  • تراس یا بالکن خانه
  • انجام تبلیغات برند ها و شرکت ها

استفاده از سایبان های برقی چه مزیتی به همراه دارد ؟

  • ایجاد پوشش کامل در مقابل آفتاب یا هر نوع شرایط جوی
  • امکان انتخاب رنگ سایبان بر اساس نما یا رنگ ساختمان
  • تنوع مختلف نوع سایبان متناسب با نیاز شما
  • امکان طراحی آن تا عرض بالای ۵ متر
  • دارای وزن سبک ( به علت از سازه هایی از جنس آلومینیوم )
  • امکان تنظیم شیب تا ۴۵ درجه
  • استفاده از رنگ های مخصوص مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
  • امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر ( قابل توجه نیازمندان سایبان تبلیغاتی یا سایبان مغازه )
  • امکان نور پردازی سایبان توسط سیستم های نور پردازی
  • استفاده از ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان
  • عدم نیاز به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن

قیمت و هزینه سایبان های برقی مغازه

مشخص کردن و اعلام هزینه واقعی سایبان تا روز معامله به طول می انجامد. چرا که قیمت این محصول ثابت نبوده و تحت تاثیر شرایط اقتصادی دچار تغییرات گوناگونی می شود. جهت اعلام قیمت و هزینه نهایی برای سایبان های برقی باید فاکتور های گوناگون و مختلفی را ارزیابی کرده و سنجید. از جمله این فاکتور ها می توان به سبک انتخاب شده سایبان، جنس پوشش آن، کیفیت پروفیل آلمینیوم و پروفیل فلزی، نوع سیستم الکتریکی و حرکتی بکار رفته و دستمزد نصاب یا هزینه نصب آن اشاره کرد. بعضی از ابداعات بشر طی هزاران سال هم که از نخستین باری که به کار گرفته شدند بگذرد، بازهم کارایی لازم را داشته و بازهم می‌توان با درهم آمیختن ایده اولیه آن‌ها با ملزومات زندگی امروزی، برایشان کاربردهای بسیار متنوعی در نظر گرفت.

هوبر در طراحی و ساخت انواع سایبان متحرک و سقف متحرک پارچه‌ای در کشور حرف اول را می‌زند.

یکی از این سازه‌ها و ابداعات انواع سایبان بوده است. در طی هزاران سال از انواع گوناگون آن برای محافظت در برابر تابش سوزان خورشید، باد و باران استفاده شده و هنوز هم با جنس‌ها و اشکال متعددی مورداستفاده هستند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع سایبان‌ها و کاربردهایی که دارند آشنا کنیم.

سایبان سقفی زرد

پوششی از جنس‌های متنوع از پارچه و بافت‌های گیاهی گرفته تا ورق‌های فلزی می‌تواند یک سایبان را تشکیل دهد. اگر کمی در اطرافتان دقت کنید متوجه کاربرد گسترده انواع آن‌ها خواهید شد. فرقی نمی‌کند این سازه‌های کاربردی در جلو مغازه‌ها استفاده شده باشند یا در کنار ساحل، آن‌ها همه‌جا هستند!

مزایای سایبان‌ها

کاربرد و مزایای این سازه‌ها چنان گسترده است که گفتن از آن کاری دشوار است اما اگر بخواهیم به چند مورد از مهم‌ترین مزایای آن ها اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • محافظت در برابر پرتوهای خورشید

استفاده از سایبان می‌تواند شما را از اشعه UV خورشید دور نگه دارد و خطر آسیب به پوست و سرطان پوست را در زمان‌هایی که شدت آفتاب زیاد است به طور چشمگیری کاهش دهد.

این سازه‌ها می‌توانند از خودرو و وسایل نقلیه‌ای که در فضای آزاد پارک می‌کنید محافظت کنند. حفاظت از خودرو تنها شامل مراقبت در برابر پرتوهای خورشید نیست و سایبان‌ها می‌توانند خودروها را در برابر ذرات گردوخاک، باد و باران، تگرگ، فضله پرندگان، شیره درختان و… به‌خوبی حفظ کنند.

سایبان مخصوص خودرو برای جلوگیری از آفتاب

برخی از انواع سایبان را می‌توان با تجهیزاتی مانند مه پاش ارتقاء داد و در شرایطی که هوا بسیار گرم باشد این قابلیت می‌تواند علاوه بر ایجاد سایه، خنکی مناسبی را هم ایجاد کند.

  • امکان جابه‌جایی و استفاده در فضای آزاد

وسیله‌ای سبک، با قیمت مناسب و تنوع بسیار بالاست و به ‌سادگی می‌توان به کمک آن در هوای آزاد مهمانی، مراسم‌های مذهبی و فرهنگی و دورهمی‌ها را برگزار کرد.

  • خنک نگه‌ داشتن داخل ساختمان‌ها

درصورتی‌که از سایبان مغازه استفاده کنید، می‌توانید از خطر فاسد شدن خوراکی‌های جلوی مغازه در برابر تابش خورشید و گرم ‌شدن داخل مغازه به دلیل داشتن ویترین بزرگ آفتاب‌گیر جلوگیری به عمل آورید.

این سازه‌ها با تنوع بسیاری که در رنگ و طرح می‌توانند داشته باشد، قابلیت تبدیل ‌شدن به یک المان معماری و عنصری زیبایی بخش در محیط ساختمان‌ها را دارند.

سایبان مغازه ای برای جلوگیری از نفوذ آفتاب

وجود امکان چاپ لوگو و شعار برند یا فروشگاهتان بر روی پوشش سایبان و نصب آن در محلی که دید مناسبی داشته باشد، می‌تواند یک حرکت ارزان برای تبلیغات کسب ‌و کارتان قلمداد شود. با نصب یک سایبان حاوی تبلیغات می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

  • دوستی سایبان و لوازم سرمایشی

می‌توانید از سایبان‌های مناسب برای وسایل سرمایشی ساختمان‌ها استفاده کنید. این پوشش در عین این که اجازه گذر هوا را در اطراف وسیله سرمایشی می‌دهند، از تابش مستقیم خورشید هم جلوگیری می‌کند درنتیجه کارایی سیستم سرمایشی افزایش خواهد یافت.

دنیای متنوع سایبان‌ها

این سازه‌های بسیار پرکاربرد دارای تنوع زیادی هم هستند. از نظر شکل ظاهری، جنس پوشش و دستی یا برقی بودن می‌توان آن ها را به دسته‌های متفاوتی تقسیم کرد. این سازه‌های متنوع را می‌توان از نظر میزان حرکت به سه گروه ثابت، تاشو و قابل‌حمل دسته‌بندی کرد.

  • نوع ثابت معمولاً از موادی مستحکم و دارای مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد جوی مانند انواع فلزات ساخته می‌شود و در محل‌هایی که نیاز به یک سرپناه یا سایه‌انداز موقت باشد استفاده می‌شوند. مانند سایبان پارکینگ‌های بیرون از ساختمان
  • انواع متحرک که امکان باز و بسته شدن دارند هم از موارد بسیار پرکاربردی هستند که در همه‌جا ممکن است به آن‌ها بر بخورید، مثلاً در جلوی ویترین فروشگاه‌ها.
  • مدل‌های قابل‌حمل که سبک و قابل جابه‌جایی هستند بیشتر در منازل و سواحل کاربرد دارند.

چرا انواع متعدد سایبان به این اندازه محبوب است؟

ایجاد سایه در کنار زیباسازی و تبلیغ مهم‌ترین کاربردهای سایبان‌هاست و معمولاً تهیه این سازه به‌ جای کارهای دیگری چون ساخت پارکینگ یا افزایش تعداد دستگاه‌های سرمایشی راهی معقول‌تر و به‌صرفه‌تر خواهد بود. استفاده از آن‌ها ساده و بدون پیچیدگی خاصی است و انواع برقی آن کارکردی بسیار راحت و سریع دارند.

سخن پایانی

کاربرد سایبان‌ها همان‌طور که اشاره شد بسیار زیاد و متنوع است. به همین دلیل در انواع آن‌ها هم تنوع زیادی دیده می‌شود و می‌توان این‌چنین گفت که برای هر استفاده و بودجه‌ای سایبان مناسب پیدا خواهد شد! پس با شناخت محل استفاده و نیازسنجی درست می‌توانید شما هم حداقل یکی از این سازه‌های کاربردی را مهمان منزل و محل کارتان کنید!

 

شاوره رایگان کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا