عمومیکسب و کار برتر ایرانی

معرفی چند مدل مختلف سایبان برقی چتری

سایبان از جمله تجهیزات کاربردی است که امروزه طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و به دلیل مزایای بالایی که دارد بدون محدودیت می توان آن را برای بسیاری از محیط ها نصب کرد و از مزایای این سازه ها بهره مند شد. سایبان مدل های مختلفی دارد که در میان آن ها می توان گفت با توجه به کاربردهای بسیاری که دارد و همچنین زیبایی بصری که برای محیط به وجود می آورد طرفدارن بسیاری را از آن خود کرده است.

سایبان چتری را می توان برای بسیاری از محیط ها از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، تفریحی، گردشکری و غیره بدون محدودیت استفاده کرد و از کارایی آن نهایت لذت را برد.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با انواع سایبان چتری، نکات مهم در زمان خرید این سازه ها، مدل های مختلف این نوع سایبان و غیره در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر قصد خرید این مدل سایبان را برای محیط کار یا زندگی خود دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

اطلاعاتی در ارتباط با سایبان چتری

سایبان چتری همان طور که از نام آن مشخص است به نوع خاصی از سایبان گفته می شود که ظاهری همانند چتر دارد و نحوه باز و بسته شدن آن نیز هم مشابه با چتر است و بهترین گزینه برای محیط هایی است که تمایل دارید از آن ها در برابر عوامل محیطی چون باد، باران، برف و غیره محافظت کنید.

پوشش این سایبان ها کاملا متفاوت است و فرد در زمان خرید این سازه ها باید به پوشش آن توجه بسیاری داشته باشد. اهرمی که برای سایبان چتری استفاده می شود معمولا از جنس استیل به دو صورت پایه وسط و پایه کنار می باشد که مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد و همین امر سبب می شود که بر اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نشوند.

طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و با توجه به این که در روند تولید و راه اندازی آن از ستون استفاده نشده است این امکان را برای افراد به وجود می آورد که از تمامی فضای خود به صورت بهینه استفاده کند.

پارچه هایی که به عنوان پوشش برای سایبان استفاده می شوند از جنس مرغوب هستند و خاصیت ضد آب دارند که همین امر مقاومت آن ها را در برابر پوسیدگی افزایش می دهد بنابراین برای مناطقی که میزان رطوبت در آن بالا است انتخاب مناسبی به حساب می آید برای نمونه این سایبان ها بیشترین استفاده را برای مناطق شمالی کشور دارند هر چند نوع پوششی که برای سایبان استفاده می شود نقش تعیین کننده در انتخاب آن دارد.

انواع سایه بان چتری

سایبان چتری که در بازار وجود دارد در دو مدل سایبان دستی و سایبان برقی طراحی شده اند که هر کدام از آن مزایای مخصوص به خود را دارند اما با توجه به راحتی بسیاری که سایبان های برقی دارند طرفداران بسیاری را از آن خود کرده اند، همچنین این سایبان ها را با توجه به شکل ظاهری به سایبان های هشت ضلعی، مربعی، دایره ای و مثلثی نیز دسته بندی می کنند که هر کدام از آن ها زیبایی منحصر به فردی را برای محیط شما به وجود می آورند.

از دیگر دسته بندی های سایبان چتری می توان دسته بندی این محصولات به لحاظ ساختاری اشاره کرد که این سایبان ها را می توان به پایه بغل و پایه وسط دسته بندی کرد.

این دو نوع سایبان بیشترین استفاده را برای کنار استخرها یا میز برخی رستوران ها یا کافه ها دارد.

سایبان های پایه وسط همان طور که از نام آن مشخص است دارای یک پایه از وسط است که کمک می کند پوشش سایبان بر روی پایه قرار بگیرد در واقع با کمک این پایه شما می توانید چتر را بر روی میز یا صندلی قرار دهید و از سایه ای که ایجاد می کند نهایت لذت را ببرید.

از سایبان پایه کنار می توان برای لبه استخر استفاده کرد که جایگاه مناسبی را برای افراد به وجود می آورد توجه داشته باشید که سایبان های پایه وسط یا پایه کنار برای راه اندازی به محلی مناسب نیاز دارند هر چند می توانید این پایه ها را بر روی زمین و حتی روی میز نصب کنید.

بنابراین می توان این نتیجه را گرفت که دو مدل سایبان چتری نامبرده طرفداران بسیاری را دارند و برای انتخاب آن بهتر است به نیازی که دارید توجه داشته باشید.

مزایای استفاده از سایبان چتری

شما کاربران عزیز می توانید با اکمک این سازه ها بهترین استفاده را از محیط داشته باشید، از مهم ترین مزایای استفاده از سایبان چتری می توان به جمع شدن بازوهای این تجهیزات اشاره کرد که به صورت کامل بسته می شوند و در صورت بسته بودن سایبان فضایی را از محیط شما اشغال نمی کنند و در صورت باز شدن می تواند راحتی و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورد.

وزن سبک و جابجایی آسان سایبان موجب شده است که افراد توجه بسیاری به این تجهیزات داشته باشند در واقع با کمک این نوع از سایبان ها شما نگرانی بابت حمل و نقل یا باز و بسته شدن سایبان نخواهید داشت.

سایبان های چتری تنوع بالایی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از این سازه ها را خریداری نمایید. سایبان های چتری در مقایسه با مدل های دیگر سایبان قیمت کمتری را برای شما کاربران عزیز به دنبال دارد.

این نوع از سایبان ها را می توانید به صورت رنگین کمانی استفاده کنید زیرا تنوع رنگی بالایی دارند و در صورتی که تمایل داشته باشید سایبان های رنگی را تهیه کنید می توانید از مدل های هشت ظلعی این تجهیزات استفاده کنید.

مکان مناسب نصب سایبان چتری

سایبان چتری با توجه به زیبایی و کاربرد بسیاری که دارد این امکان را برای شما به وجود می آورد که در هر مکانی بدون محدودیت از آن ها استفاده کنید، ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فردی که سایبان دارد نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است و همین امر سبب شده است که استفاده از این سایبان ها روز به روز افزایش پیدا کند.

همان طور که در سطرهای قبل اشاره کردیم به دلیل کاربردهای بالایی که این نوع سازه ها دارند می توان بدون محدودیت در بسیاری از مکان ها از جمله نمایشگاه های روباز، مراکز تجاری، گردهمایی ها و مجالس، آلاچیق و فضای سبز، زمین بازی، روف گاردن ها، مراکز آموزشی و دانشگاه ها، مراکز تفریحی، رستوران ها، کافی شاپ ها استفاده کرد.

برای خرید سایبان های چتری در طرح ها و شکل های مختلف می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید برای این کار کافی است با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس داشته باشید و اطلاعات لازم را در خصوص این سازه ها به دست بیاورید.

نصب سایبان های چتری برای مراکزی چون رستوران ها و کافه ها امری بسیار مهم است زیرا این مراکز می توانند از محیط بیرون خود بیشترین استفاده را ببرند و با چیدمان اصولی و استفاده صحیح از این سایبان ها می توانند مشتریان بسیاری را برای خود به دست بیاورند این امر در فصل های خنک سال به خصوص بهار و تابستان می تواند کاربردی باشد زیرا افراد تمایل دارند که غذای خود را در محیطی باز میل کنند و از نمای بیرون نیز لذت کافی را ببرند.

این سازه ها متحرک هستند و این امکان را برای شما به وجود می آورند که هر وقت تمایل داشتید این محصولات را در قسمت ‏های مختلف قرار دهید زیرا جابه جایی راحتی دارند و نصب آن ها نیاز به تخصص خاصی ندارد.‏

نکات خرید سایبان چتری

اگر به دنبال راهکاری هستید که در فصل های گرم سال طول عمر تجهیزات خود را بالا ببرید به شما پیشنهاد می کنم که از سایبان غافل نشوید، سایبان ها مدل های مختلفی دارند که در میان آن ها سایبان چتری با توجه به هزینه مناسبی که دارد نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است و همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که می توانید بدون هیچگونه نگرانی این سازه ها را برای محیط های مختلفی استفاده کنید.

سایبان نوعی پناهگاه به حساب می آید که از افراد یا تجهیزات در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند و شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید این سایبان را باز یا بسته کنید در واقع باز و بسته کردن این تجهیزات به نیاز و نظر شما بستگی دارد.

قیمت سایبان چتری

سایبان های چتری با توجه به طرح های مختلفی که دارند طرفداران بسیاری را از آن خود کرده اند که که قیمت این طرح ها با هم دیگر متفاوت است و شما کاربران در زمان خرید باید به این نکته توجه داشته باشید و حتما آن را در خرید خود به کار ببرید.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این سازه ها می توان به ابعاد، جنس و همچنین مدل سایبان اشاره کرد که هر چه ابعاد این سازه ها بیشتر باشد به طبع هزینه ای که برای خرید آن باید پرداخت کنید بیشتر است.

برای سایبان از پوشش های مختلفی استفاده می شود که این تنوع در پوشش نیز می تواند دخالت مستقیمی در بالا رفتن قیمت ها داشته باشد و هر چه پوشش سایبان کیفیت بیشتری داشته باشد به طبع هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر است و شما کاربران باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت را فدای ارزانی نکنید چرا که اگر پوشش شما کیفیت بالایی نداشته باشد می تواند در مدت زمان کمی آسیب ببیند و کارایی لازم را برای شما نداشته باشد.

اگر در ارتباط با سایبان با کیفیت اطلاعات کاملی ندارید و یا سر رشته ای برای خرید یک محصول باکیفیت ندارید می توانید بر روی کمک کارشناسان فروش ما حساب باز کنید.

سایبان چتری از جمله تجهیزات پر کاربردی است که امروزه طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و با توجه به کارایی بالایی که دارند می توان بدون محدودیت آن را برای محیط های مختلفی استفاده کرد و از زیبایی و مزایایی که این سازه ها برای شما به همراه دارند نهایت استفاده را ببرید.

شما کاربران عزیز می توانید از طریق شماره های درج شده در انتهای مقاله با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سایبان چتری را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتسایبان برقی از جمله سایبان های پر کاربرد در عصر حاضر می باشد. امروزه اغلب منازل و فروشگاهها به سمت در حال حرکت هستند. سایه بان های ثابت به تدریج از دور رقابت خارج شده و سایه بان برقی جایگزین آنها می شود. سایه بان برقی دارای کاربردهای مختلفی میباشد. برای آشنایی با  این مدل با ما همراه باشید.

سایه بان برقی چیست؟

سایبان برقی به نمونه ای از   اطلاق می شود. که برای باز و بسته شدن به هیچ گونه نیروی دستی نیاز ندارد. و با کمک جریان الکتریسیته می توان برای باز و بسته کردن سایه بان اقدام نمود.  در واقع سایه بان بازویی تجهیز شده به موتور برقی،ریسیور و ریموت کنترل در بازار با نام سایه بان برقی شناخته میشود.

 

دکمه بازگشت به بالا