عمومیکسب و کار برتر ایرانی

در هنگام خرید سایبان چتری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سایبان از جمله تجهیزات کاربردی است که امروزه طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و به دلیل مزایای بالایی که دارد بدون محدودیت می توان آن را برای بسیاری از محیط ها نصب کرد و از مزایای این سازه ها بهره مند شد. سایبان مدل های مختلفی دارد که در میان آن ها می توان گفت با توجه به کاربردهای بسیاری که دارد و همچنین زیبایی بصری که برای محیط به وجود می آورد طرفدارن بسیاری را از آن خود کرده است.

سایبان چتری را می توان برای بسیاری از محیط ها از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، تفریحی، گردشکری و غیره بدون محدودیت استفاده کرد و از کارایی آن نهایت لذت را برد. ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با انواع سایبان چتری، نکات مهم در زمان خرید این سازه ها، مدل های مختلف این نوع سایبان و غیره در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر قصد خرید این مدل سایبان را برای محیط کار یا زندگی خود دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

انواع سایه بان چتری

سایبان چتری که در بازار وجود دارد در دو مدل سایبان دستی و سایبان برقی طراحی شده اند که هر کدام از آن مزایای مخصوص به خود را دارند اما با توجه به راحتی بسیاری که سایبان های برقی دارند طرفداران بسیاری را از آن خود کرده اند، همچنین این سایبان ها را با توجه به شکل ظاهری به سایبان های هشت ضلعی، مربعی، دایره ای و مثلثی نیز دسته بندی می کنند که هر کدام از آن ها زیبایی منحصر به فردی را برای محیط شما به وجود می آورند.

از دیگر دسته بندی های سایبان چتری می توان دسته بندی این محصولات به لحاظ ساختاری اشاره کرد که این سایبان ها را می توان به پایه بغل و پایه وسط دسته بندی کرد. این دو نوع سایبان را میتوان به عنوان سایبان چتری رستورانی و در کافه ها هم استفاده کرد. سایبان های پایه وسط همان طور که از نام آن مشخص است دارای یک پایه از وسط است که کمک می کند پوشش سایبان بر روی پایه قرار بگیرد در واقع با کمک این پایه شما می توانید چتر را بر روی میز یا صندلی قرار دهید و از سایه ای که ایجاد می کند نهایت لذت را ببرید.

از سایبان پایه کنار می توان برای لبه استخر استفاده کرد که جایگاه مناسبی را برای افراد به وجود می آورد توجه داشته باشید که سایبان های پایه وسط یا پایه کنار برای راه اندازی به محلی مناسب نیاز دارند هر چند می توانید این پایه ها را بر روی زمین و حتی روی میز نصب کنید. بنابراین می توان این نتیجه را گرفت که دو مدل سایبان چتری نامبرده طرفداران بسیاری را دارند و برای انتخاب آن بهتر است به نیازی که دارید توجه داشته باشید.

مزایای استفاده از سایبان چتری

شما کاربران عزیز می توانید با اکمک این سازه ها بهترین استفاده را از محیط داشته باشید، از مهم ترین مزایای استفاده از سایبان چتری می توان به جمع شدن بازوهای این تجهیزات اشاره کرد که به صورت کامل بسته می شوند و در صورت بسته بودن سایبان فضایی را از محیط شما اشغال نمی کنند و در صورت باز شدن می تواند راحتی و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورد.

وزن سبک و جابجایی آسان سایبان موجب شده است که افراد توجه بسیاری به این تجهیزات داشته باشند در واقع با کمک این نوع از سایبان ها شما نگرانی بابت حمل و نقل یا باز و بسته شدن سایبان نخواهید داشت. سایبان های چتری تنوع بالایی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از این سازه ها را خریداری نمایید. سایبان های چتری در مقایسه با مدل های دیگر سایبان قیمت کمتری را برای شما کاربران عزیز به دنبال دارد.  این نوع از سایبان ها را می توانید به صورت رنگین کمانی استفاده کنید زیرا تنوع رنگی بالایی دارند و در صورتی که تمایل داشته باشید سایبان های رنگی را تهیه کنید می توانید از مدل های هشت ظلعی این تجهیزات استفاده کنید.

What points should be considered when buying an umbrella

نکات خرید سایبان چتری

اگر به دنبال راهکاری هستید که در فصل های گرم سال طول عمر تجهیزات خود را بالا ببرید به شما پیشنهاد می کنم که از سایبان غافل نشوید، سایبان ها مدل های مختلفی دارند که در میان آن ها سایبان چتری با توجه به هزینه مناسبی که دارد نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است و همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که می توانید بدون هیچگونه نگرانی این سازه ها را برای محیط های مختلفی استفاده کنید. سایبان نوعی پناهگاه به حساب می آید که از افراد یا تجهیزات در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند و شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید این سایبان را باز یا بسته کنید در واقع باز و بسته کردن این تجهیزات به نیاز و نظر شما بستگی دارد.

قیمت سایبان چتری

سایبان های چتری با توجه به طرح های مختلفی که دارند طرفداران بسیاری را از آن خود کرده اند که که قیمت این طرح ها با هم دیگر متفاوت است و شما کاربران در زمان خرید باید به این نکته توجه داشته باشید و حتما آن را در خرید خود به کار ببرید. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این سازه ها می توان به ابعاد، جنس و همچنین مدل سایبان اشاره کرد که هر چه ابعاد این سازه ها بیشتر باشد به طبع هزینه ای که برای خرید آن باید پرداخت کنید بیشتر است.

برای سایبان از پوشش های مختلفی استفاده می شود که این تنوع در پوشش نیز می تواند دخالت مستقیمی در بالا رفتن قیمت ها داشته باشد و هر چه پوشش سایبان کیفیت بیشتری داشته باشد به طبع هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر است و شما کاربران باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت را فدای ارزانی نکنید چرا که اگر پوشش شما کیفیت بالایی نداشته باشد می تواند در مدت زمان کمی آسیب ببیند و کارایی لازم را برای شما نداشته باشد. اگر در ارتباط با سایبان با کیفیت اطلاعات کاملی ندارید و یا سر رشته ای برای خرید یک محصول باکیفیت ندارید می توانید بر روی کمک کارشناسان فروش ما حساب باز کنید.

در نظر گرفتن امکانات محصول

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید سایبان چتری باید در نظر گرفته شود نوع استفاده و انتظار شما از امکانات سایبان چتری است. توجه داشته باشید هنگامی که برای خرید سایبان چتری مراجعه می‌کنید در وهله اول باید این نکته را مد نظر قرار دهید که آیا منطقه مورد نظر وزش باد شدید وجود دارد یا خیر. در صورت وزش باد، سایبان چتری فایبرگلاس می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. دو نوع دیگر شامل چوبی و آلومینیومی شده که هر یک از آن‌ها می‌توانند بر اساس محیطی که مد نظر دارید همخوانی و تناسب لازم را با آن جا داشته باشند. میله‌های آلومینیومی به عنوان یک پایه و ماده قدرتمند در مقابل رطوبت عمل می‌کنند و با در نظر گرفتن انعطاف‌پذیری پایین آن‌ها در برابر باد‌های سنگین، نمی‌توانند به آن صورت که باید کاربرد داشته باشند.

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه

این مورد که قصد دارید از سایبان چتری در چه محیطی استفاده کنید نقش مهم و حائز اهمیتی در خرید سایبان چتری به دنبال دارد. قطعاً خرید سایبان بزرگتر از ابعاد بالکن یا دیگر مکان‌ها می‌تواند نمای غیر طبیعی به وجود آورد که در چنین شرایطی زیبایی آن به طور کامل از بین خواهد رفت و این موضوع به صورت برعکس نیز اتفاق می‌افتد. پس توجه داشته باشید که در نظر گرفتن ابعاد و اندازه می‌تواند به شما کمک کند تا سایبان چتری متناسب و مناسبی خریداری کنید‌.

استفاده از سایبان چتری‌های رومیزی تنها در سطح صاف

این مدل از سایبان‌های چتری به عنوان یکی از سایبان‌های رومیزی و ترکیبی از میز و سایبان می‌باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی سایبان را روی میز نصب کنید یک سوراخ در وسط آن تعبیه شده و به راحتی چتر را درون آن قرار خواهید داد. با در نظر گرفتن این موضوع که سایبان چتری و میز یک ترکیب فوق‌العاده مناسب به نظر می‌رسد اما جابجایی آن نیز کمی دشوار است، پس با در نظر گرفتن این موضوع نیز پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از این نوع سایبان‌های چتری در برخی محیط‌ها مانند کافه استفاده نمایید.

ابعاد سایبان باید بزرگتر از فضای مورد نظر باشد

در مطالب فوق این نکته را توضیح دادیم که ابعاد سایبان باید متناسب باشد، یعنی نه خیلی بزرگتر و نه خیلی کوچک. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای ایجاد سایه لازم و استفاده مناسب بهتر است به یک میزان تعیین شده سایبان چتری از محیطی که درون آن قرار می‌گیرید بزرگتر باشد. اکثر سایبان‌های چتری که بیشتر در منازل از آن استفاده می‌کنند دارای قطر ۲۷۵ سانتی‌متری هستند. جهت استفاده از آن نیز باید میزی که برای آن خریداری می‌کنید حداقل به قطر ۹۲ سانتیمتر باشد. چنانچه قصد خرید سایبان چتری بزرگتری داشته باشید، میز‌های بزرگتری به اندازه ۳۳۵ سانتی‌متر برای آن‌ها مناسب‌تر هستند.

چتر سایبان مناسب برای استفاده در فضا‌های بیرون

شاید به خوبی از این موضوع اطلاع داشته باشید که برای چتر سایبان چتری از پارچه‌های مختلف و متفاوتی استفاده خواهند کرد و مهمترین ویژگی‌هایی که هر یک از آن‌ها باید به دنبال داشته باشند وزن سبک، مقاومت بالا، ضدلک و تا شدن به آسانی است. معمولاً ویژگی‌های متفاوت و زیادی باید برای ساخت چتر سایبان چتری به کار گرفته شود، اما یکسری پارچه‌ها نیز وجود دارند که می‌توانند این ویژگی‌ها را در خود داشته و انتظارات شما را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

قابل حمل بودن سایبان چتری

سایبان‌های چتری که ویژگی قابل حمل بودن را دارند بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند این نوع سایبان‌های چتری را در بسیاری از مکان‌های مختلف استفاده کنند. چنانچه می‌خواهید به همراه دوستان خود به گردش، تفریح سفر یا قصد ملاقات چند مکان مختلف را داشته باشید سایبان‌های چتری امکانات مناسبی را برای شما فراهم خواهند کرد. از دیگر از موارد مهم و حائز اهمیت در رابطه با خرید سایبان چتری می‌توان به این مورد اشاره کرد که برخلاف مورد قبلی امکان استفاده در چمنزار و سایر مکان‌های مختلف نیز برای شما فراهم می‌شود. البته در هر شرایطی باید این نکته را مد نظر قرار دهید که به دلیل تکان خوردن سایبان چتری، باید آن را در مکانی مناسب قرار دهید.

خرید چتر‌های قابل چرخش

همانطور که به خوبی مطلع هستید در طول روز نور خورشید به صورت ثابت به یک محل مشخص باقی نمی‌ماند و پس از یک مدت زمان نور خورشید دقیقاً روبروی شما قرار خواهد گرفت در صورت خرید چتر‌های قابل چرخش این امکان فراهم خواهد شد تا مطابق با نور خورشید آن را جابجا کنید.

استفاده از سایبان‌های پایه کنار در محیط‌های بزرگتر

به این موضوع توجه داشته باشید که اگر قصد خرید و استفاده سایبان در محیط‌های بسیار بزرگ دارید یا می‌خواهید حداقل چندین صندلی و مبل را دور آن قرار دهید، در چنین شرایطی سایبان چتری پایه وسط انتخاب مناسبی برای محیط مورد نظر شما نخواهد بود. در این مواقع سایبان چتری پایه کنار می‌تواند استفاده بهتری برای شما داشته باشد. در ساخت و تولید این نوع سایبان‌ها برخلاف سایبان چتری‌های معمولی یک پایه در کنار آن قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث شده تا فضای بیشتری در زیر سایه‌بان داشته باشید. علاوه بر موارد گفته شده این مدل از سایبان‌ها قابلیت چرخیدن را نیز به دنبال دارند.

دکمه بازگشت به بالا