عمومی

مخمصه مسی – باراناخبر

شاید مهم ترین اتفاقی که این روزها می توان انتظار داشت بازگشت لیونل مسی به فرانسه باشد. همان کشوری که تیر تیز را پرتاب کرد و اجازه نداد مردم این کشور برای دومین بار پیاپی قهرمانی جهان را تجربه کنند.

به گزارش باراناخبر دنیای اقتصاد او نوشت: دقیقا شش روز دیگر، لیگ 1 فرانسه از سر گرفته می شود تا مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی، فوتبال بار دیگر به تیم باشگاهی خود بازگردد. پس از گذراندن یک ماه هیجان انگیز در قطر که پایانی فراموش نشدنی داشت، حالا ستاره ها باید در فرم باشگاهی مهارت های فوتبالی خود را به نمایش بگذارند. اما این تغییر به این راحتی نیست. شاید مهم ترین اتفاقی که این روزها می توان انتظار داشت بازگشت لیونل مسی به فرانسه باشد. همان کشوری که تیر تیز را پرتاب کرد و اجازه نداد مردم این کشور برای دومین بار پیاپی قهرمانی جهان را تجربه کنند. مسی که جانش را برای قهرمانی در جام جهانی فدا کرد، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ به پاریس برمی گردد که شاید خیلی ها در آنجا انتظارش را نداشته باشند. به خصوص با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است.

آرژانتینی ها آنقدر مست از قهرمانی در جام جهانی سوم بودند که فراموش کردند در فوتبال اصول اخلاقی و حرفه ای وجود دارد. بلافاصله پس از قهرمانی و زمانی که همه بازیکنان وارد رختکن آلبی سلسته شدند، امیلیانو مارتینز، برجسته ترین مدافع این تیم و یکی از ستاره های تمسخر فینال کیلیان امباپه از هم تیمی هایش خواست یک دقیقه سکوت کنند. . مهاجم فرانسوی! اما مارتینز از امباپه دست نکشید. البته او در فینال 4 بار از جمله از روی نقطه پنالتی امباپه را واگذار کرد اما همچنان از هر فرصتی برای تمسخر ستاره خروس ها استفاده می کند. نمونه آن ظاهر شدن عروسکی با عکس امباپه به جای سر است که توسط دروازه بان آرژانتینی در خیابان های بوئنوس آیرس برای تمسخر این ستاره جوان حمل شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که مسی در پاری سن ژرمن در کنار مارتینز هم تیمی امباپه بود و شاهد نابودی خط حمله تیم باشگاهی اش بود. پس از این اتفاق بسیاری از هواداران پی اس جی انتقادات تندی را به لئو ارسال کردند که نباید به هموطنان خود اجازه چنین کاری را می داد. کار تا آنجا پیش رفته است که یک کافی شاپ در فرانسه یک پیراهن مسی به شکل کشیش روی زمین کشیده است و از مشتریان خواسته می شود قبل از ورود کفش های خود را با آن تمیز کنند! اتفاقی که انزجار ستاره آرژانتینی را به اوج می رساند. البته برخی این تصویر پخش شده را مربوط به پیش فینال دانسته اند و طرفداران مارسی نیز ریشه آن را دارند. تصویر بالا پیراهن باشگاه مسی و مارسی دشمن قسم خورده پی اس جی هستند.

با این حال، حتی اگر همه اینها سیاه نمایی رسانه ای باشد یا مربوط به گذشته باشد، مسی حالا برای بازگشت به باشگاهش با دوراهی عجیبی مواجه است. البته او در بازی هفتگی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ به میدان نمی رود و در حال حاضر از این باشگاه به مرخصی می رود، اما دیدار و همکاری مجدد او با امباپه اجتناب ناپذیر است. گفته می شود ستاره جوان باشگاه از اینکه مسی بیشتر از او مورد توجه قرار می گیرد و این دو رابطه خوبی با هم ندارند خوشحال نیست. در هر صورت هواداران بومی پاری سن ژرمن هم اکنون پشت سر امباپه هستند و باید دید لئو چگونه این چالش را مدیریت خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا