ورزشی

پرسپولیس تنها نیست – باراناخبر

بعضی اوقات برای رسیدن به پیروزی باید چندین بار شکست بخورید ، بلند شوید و این بار به قدرتمندترین و باتجربه ترین هدف حمله کنید. مانند اتفاقی که برای الهلال در عربستان افتاد ، این اتفاق می توانست برای پرسپولیس هم بیفتد.

به گزارش باراناخبر ، دو نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سه سال گذشته وحشیانه ترین فوتبال با احساسات هواداران و تیم ها بوده اند ، اما قیمت پیروزی و موفقیت در فوتبال بسیار گران است. گاهی به قیمت یک عمر و سرانجام باتجربه تر شدن. این داستان پرسپولیس است که با تجربه دو فینال ، ترفند بازی را در این مرحله بهتر از هر کس یاد گرفته است و شاید در مرحله سوم ، با دست سخت تر و سخت تر به جام قهرمانی برسد با تجربه. البته هنوز تضمینی برای موفقیت وجود ندارد ، زیرا همه اینها مربوط به خود پرسپولیس است.

اگر دانشجویان یحیی که تجربه فینال 2018 را داشتند ، با تجربه بیشتری بازی می کردند و نکات ریز و قابل توجه فینال مانند جلوگیری از اشتباه در محوطه جریمه در حضور VAR را در نظر می گرفتند مطمئنا قلم خبرنگاران و خبرنگاران اکنون به سمت خود می روند و راه دیگری را طی می کنند ، اما اکنون آنها هوادار هستند و پشیمانی که در قلب آنها باقی مانده این است که چند برابر فوتبال ایران از نظر شرایط و شرایط قادر به رسیدن به فینال است نابرابر اقتصادی؟

واقعیت این است که تیم های کمتری در دو فینال متوالی پیروز شده اند ، اما پرسپولیس تنها نیست. کمی جلوتر ، الهلال ، یکی از قدرت های فوتبال آسیا که اگر امسال برای کرونا نبود ، می توانست به رقیب جدی پرسپولیس و اولسان هیوندای تبدیل شود ، تجربه مشابهی دارد.

یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا سرانجام رنگ قهرمانی در سال 2019 و مدل جدید این مسابقه را دید و به پشیمانی پایان داد. الهلال مانند پرسپولیس دو بار طعم باخت در فینال را لمس کرد تا جام قهرمانی را لمس کند. یک بار در سال 2014 ، آنها در مجموع با دو گل مغلوب وسترن سیدنی شدند و یک بار هم در سال 2017 ، دقیقاً دو سال قبل از قهرمانی ، مقابل سرخ پوشان اوراوا 2-1 شکست خوردند ، اما در سال 2019 ، این بار ، همان تیم ژاپنی شکست خورد با سه امتیاز. گل سومین قهرمانی خود را در آسیا شکست داد و به دست آورد.

پرسپولیس اگرچه پول و امکانات تیم های غرب و شرق آسیا را ندارد اما تیمی است كه به دلیل سال های برانكو و انتصاب متعاقب آن یكی از خوش بین ترین و مربی ترین مربیان ، قوانین را بهتر از هر تیم دیگری در ایران می داند. ایرانیان به روز شده. طبق گفته این تیم های آسیایی ، این تیم اکنون یکی از معدود تیم های آماده قاره باستان است. بنابراین ما پرسپولیس را بیش از هر تیم دیگری در ایران برای صعود به فینال سوم در نظر می گیریم و شاید این بار تجربه دو باخت در دیدار فینال پایان خوشی برای آنها داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا