عمومی

مجوزی برای ارتقای پست در بخشداری‌های استان سمنان نداریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فاطمه منصوری شامگاه سه شنبه در حومه بازدید از منطقه غیرمحترمانه شهر شاهرود و در جلسه ای با مسئولان این بخش به همت اداره منطقه با بیان اینکه “این امر باعث دشواری کار در مناطق “، او گفت.

وی با بیان اینکه از طرف سازمان اشتغال کشور برای مناطق هیچ ارتقا پست ارسال نشده است ، افزود: در مورد کمبود نیروی انسانی نمی توانیم برای مناطقی مانند منطقه مطرود کاری انجام دهیم اما از نظر رفاهی پرداختها و هرگونه کمکی که ممکن است دریافت کنیم. ” از آمدن دریغ نخواهیم کرد.

شما باید با شرایط کنار بیایید

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مجوزی برای ارتقا of پست ها صادر نمی شود ، گفت: باید با شرایط روبرو شویم و با عشق به مردم خدمت کنیم ، زیرا مناطق منبع مراجعه مردم و نماینده دولت در هر کدام هستند بخش و امید به مردان “. ما معتقدیم که نظارت بر پرداخت برای مناطق نیز باید بررسی شود.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود به دارایی های بی احترامی اشاره کرد و گفت: “یکی از مشکلاتی که در این قسمت دیده می شود این است که ما نتوانسته ایم از امکانات گردشگری در روستاهای زمان آباد ، احمدآباد ، رضا آباد و … بیشتر استفاده کنیم. خوب “.

وی افزود: نباید به ظرفیت سرمایه گذاران خصوصاً احترام گذاشت شما آنها که در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران زندگی می کنند ، از این فرصت استفاده کرده و با جذب سرمایه گذاری ، این منطقه را توسعه داده و به ویژه گردشگری را در آن ارتقا دادند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات بی احترامی این است که رشته های دانشگاه علمی کاربردی به هیچ وجه در منطقه قابل استفاده نیستند ، به عنوان مثال رشته گردشگری در آن دیده نمی شود ، گفت: چون این دانشگاه متعلق به شهرداری است ، آن عمدتا دارای زمینه هایی است. این یک شهرداری است و بنابراین از ظرفیت این دانشگاه می توان برای توسعه علمی و عملی گردشگری استفاده کرد.

اقتصاد عدم صداقت مبتنی بر کشاورزی و دامداری است

فرماندار محترم منطقه نیز در این جلسه اظهار داشت: منطقه شریف با 18 هزار و 821 کیلومتر یکی از بزرگترین مناطق ایران با هفت هزار و 500 نفر جمعیت در این منطقه زندگی می کند.

روح الله کریمی بابیان اینکه 43 روستا در این منطقه وجود دارد اضافه کرد: 26 شورای اسلامی روستایی و یک شورای شهر و 19 روستا در منطقه فعال هستند که به دلیل مساحت و تراکم کم جمعیت و توزیع روستاها مشکلاتی را ایجاد کرده است. .

وی بابیان اینکه اقتصاد منطقه مبتنی بر کشاورزی و دامداری است ، توضیح داد: در منطقه صنایع خاصی وجود ندارد و معادن غنی در منطقه معدن وجود دارد اما به دلیل مناطق حفاظت شده پارک ملی توران ، اجازه فعالیت ندارند.

بخشدار با اشاره به اینکه در برخی مناطق که استخراج رایگان است ، تلاش می کنیم سرمایه گذاران را جذب کنیم ، گفت: “12 بخش مستقل در این بخش به مردم خدمات ارائه می دهند و استقلال بخشهای مرتبط در این بخش ایجاد می شود یکی از الزامات مهم “. توسط مدیران استانی دنبال می شود.

دکمه بازگشت به بالا