اجتماعی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم های سپاهان و فولاد خوزستان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های مدعی قهرمانی به مصاف هم می روند.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از نتایج سایر رقبا آگاه باشند. آنها در آخرین بازی خود نتایج متفاوتی گرفتند. پرسپولیس پس از چهار برد متوالی خانگی مقابل تراکتورسازی شکست خورد و سپاهانی ها که چهار بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته بودند، در خانه پیروز شدند تا در کورس قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشند.

پرسپولیس 14 امتیازی در این بازی خارج از خانه به دنبال برتری برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول است. یحیی گل محمدی پس از ناکامی هفته گذشته شاگردانش به فکر راه حلی برای برتری مقابل رقیب اصفهانی افتادند و بازیکنان تیمش در تمرین روش های فتح دروازه حریف را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این دیدار به میدان بروند.

در طرف مقابل، سپاهانی های 12 امتیازی که همچنان منتظر ژوزه مورایس برای آشنایی بیشتر با شرایط تیمش و فوتبال باشگاهی ایران هستند، برای ماندن در بالای قرمزهای پایتخت به دنبال شکستی بر پرسپولیس خواهند بود. برد خانگی پایانی بر ناکامی بود و صعود به اوج سپاهان را به اهدافش نزدیک کرد.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که تجربه بازی در سپاهان با پیراهن پرسپولیس و مقابل رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان با تجربه پرسپولیس را دارند بر جذابیت این بازی می افزاید.

استقلالفولاد خوزستان

آبی پوشان هفته گذشته در وقت اضافه پیروز شدند و پرسپولیس آقای گل شد. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت های هفته های گذشته باید مقابل فولاد با 10 امتیاز پیروز شود. آبی ها به اهمیت پیروزی در این دیدار واقف هستند چرا که می توانند حتی در کوتاه مدت یک مدعی دیگر را از قهرمانی حذف کنند و در صورت توقف پرسپولیس به بالای جدول برسند.

برعکس، فولاد خوزستان در رده ششم به دنبال این است که تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونامی بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها رکورد گلزنی خوبی دارند و میانگین یک گل در دو بازی به ثمر رسانده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند اما بدون شک به دنبال کسب امتیازات برتر مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت فولادی غایب هستند اما مهم ترین جای خالی روی نیمکت آبی ها متعلق به ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد و نمی تواند تیمش را از مرز هدایت کند. خطی که به نفع قرمزهای خوزستان است.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا