عمومی

سهمیه آسیایی پرسپولیس، استقلال و فولاد

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

در هفته 30 و آخر لیگ برتر ، امشب 8 بازی همزمان برگزار شد.در ورزشگاه آزادی تهران ، پرسپولیس که پیش از این قهرمانی خود را جشن گرفته بود ، با سه گل و 67 امتیاز سایپا را شکست داد. او در حالی که در سکوی قهرمانی باقی مانده بود ، وی فصل بعد نیز سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. وحید امیری ، اوساگونا و علیپور برای سفیدپوشان گلزنی کردند. سایپا نیز با 29 امتیاز در رده چهارم ایستاد.
استقلال تهران در بوشهر مقابل میزبان خود شاهین شهریاری با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و با 53 امتیاز در این رقابت ها شد و سهمیه دوم ایران را در لیگ قهرمانان کسب کرد. میلاد صارمی تنها گل شاهین را به ثمر رساند و گلهای آبی را شیخ دیاباته – دو بار توسط ورا غفوری مهدی قائدی به ثمر رساند. شاهین شهریاری نیز با کسب 22 امتیاز در مسابقات قهرمانی دسته اول سقوط کرد.
فولادیکو خوزستان در اهواز با سکوت تک گل عارف آقاسی از سد تولید تراکتور در تبریز عبور کرد و با 51 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تراکتور نیز با 50 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
سپاهان با میزبان خود پیکان در تهران 1-1 به تساوی کشید. سپاهان با این تساوی 49 امتیاز کسب کرد و در رده پنجم باقی ماند و پیکان با 29 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
مشهد شاهرخودرو در تساوی 0-0 مقابل نساجی مازندران به توافق رسید و با 46 امتیاز ششم شد …
نفت مسجد سلیمان باتک گل امید سینگ در مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید ، بنابراین پارس جنوبی با 28 امتیاز در رده نخست لیگ دسته یک قرار گرفت. نفت نیز با 38 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
گل گهر سیرجان در ایران با نتیجه 3 بر 2 میزبان میزبان خود ذوب آهن را مغلوب کرد و با 33 امتیاز در رده دهم قرار گرفت. Darkubidov – هر دو گل توسط ذوب آهن و امین پورعلی به ثمر رسید ، میلاد کامندانی و یونس شاکری گل های خارج از خانه را به ثمر رساندند.
ساخت ماشین آلات در تبریز نیز با یک گل توسط فردین عابدینی با شکست یک نفس آبادان را شکست.
در پایان این مسابقه شیخ دیابات از استقلال با 14 گل زده و 13 گل بالاتر از شهریار مقانلو از پیکان ، به عنوان گلزن این فصل معرفی شد ، استقلال با 55 گل بهترین خط حمله تهاجمی را کسب کرد و پرسپولیس با 17 گل. او بهترین خط دفاعی لیگ را به ثمر رساند.

دکمه بازگشت به بالا