ورزشی

اتفاقی که پرسپولیس با گل‌محمدی فراموش کرد/ فقط استقلال دردسر شد!

طبق این گزارش شفاف، تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در مقابل ماشین سازی تبریز پیروز شد تا جایگاه اصلی خود را در این رقابت های لیگ برتر ایران حفظ کند و موقعیت خود را غیرقابل دستیابی تر از گذشته کند.

پرسپولیس که در فصول اخیر عادت کرده است رکورد های مثبتی را تعیین کند ، به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل می شود که در صورت پیروزی در این فصل ، چهار عنوان پیاپی کسب می کند.

سفیدپوشان پایتخت در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر به 56 امتیاز رسیدند که آخرین شکست این تیم در برابر نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم است.

این تیم با مربی سابق گابریل کالدرون که هدایت سفیدپوشان را تا پایان هفته شانزدهم به عهده داشت ، پیروز شد و موفقیت خود را با یحیی گل محمدی ادامه داد.

سرمربی نیم فصل دوم پرسپولیس از هفته هفدهم به هیچ تیمی نرسیده است و تنها تیمی که می توانست قرمزها را از سه امتیاز محروم کند ، استقلال تهران در دربی پایتخت بود.

به رهبری یحیی ، سفید و آبی ها هشت بازی در لیگ برتر انجام داده اند ، از مجموع 24 امتیاز ممکن تا 22 امتیاز. آمارها نشان می دهد گل محمدی نمی خواهد تیمش پیروزی قهرمانی پوکر را فراموش کند.

بر خلاف کالدرون ، خواجه عادت به تغییر پی در پی در ترکیب اصلی خود نداشت ، اما مصدومیت و محرومیت بازیکنانش او را وادار به ایجاد تغییراتی نیز می کند. تغییراتی که در موفقیت تیم او تاثیری نگذاشت ، به این ترتیب قرمزها و سیاهپوستان آماده پوشیدن کلاه مکرر قهرمانی خود در لیگ برتر هستند.

دکمه بازگشت به بالا