اجتماعی

لزوم انتشار لیست املاک واگذارشده شهرداری/ اطلاعات محرمانه نیست

معاون نظارت شورای شهر تهران در خصوص انتشار لیست املاک منتقل شده در شهرداری توضیحاتی ارائه داد.

افشین حبیب زاده در گفت وگو با باراناخبر ، گفت: لیست املاک شهرداری تهران که توسط افراد غیر قابل انتقال تهیه شده توسط سازمان املاک شهرداری تهران تهیه شده است. وی گفت: از شهرداری خواسته شد لیستی از املاکی را که به دیگری داده بود تهیه کند که اکنون پس از سه سال نهایی می شود.

وی با بیان اینکه مدتی پیش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری به عنوان دبیر کمیته املاک شهرداری گزارشی از وضعیت این املاک ارائه داد و گفت: در آن جلسه تقریباً همه اعضای شورا اصرار داشتند که این لیست برای شفافیت “.

حبیب زاده با بیان اینکه در این لیست تعداد املاک واگذار شده به دیگران ، املاک متعلق به شهرداری ، املاک اخراج شده ، املاکی که موضوع آنها به دادگاه ارجاع شده مشخص شده است ، گفت: این لیست فاقد آنلاین محرمانه بودن و انتشار مغایر با قوانین نیست. . زیرا به هیچ وجه محرمانه نیست و شخصاً معتقدم که این لیست باید منتشر شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر سایر اعضای شورای شهر چیست؟ وی گفت: “تاکنون هیچ یک از اعضای شورا در مورد عدم انتشار این لیست اظهار نظری نکرده اند و همه با انتشار آن موافق هستند. از آنجا که هم اطلاعات محرمانه نیست و هم برای شفاف سازی مردم پایتخت ، آنها باید مطلع شود.

به گفته حبیب زاده ، لیست املاک تقریباً نهایی شده و به نظر می رسد اعضا منتظر تصمیم نهایی برای انتشار اطلاعات املاک هستند ، اما توجه داشته باشید که بیشتر این املاک مطابق با اهداف فرهنگی شهرداری در اختیار معاونت فرهنگی است. و سازمانهای اجتماعی و مرتبط.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا