عمومی

خدمات شهرداری درکوی سیاحی اهواز ضعیف است/هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فاضل ابیات در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: دو هفته پیش با شهرداری اهواز و ABFA از منطقه Koi جهانگردی بازدید شد که بخشی از شبکه فاضلاب این منطقه انجام شده و بخش دیگری نیز باقی مانده است.

وی افزود: در قسمت هایی که فاضلاب تحقق یافته ، جاده ها ساماندهی نشده و آسفالت نشده اند ، زیرا نیاز به ارائه وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: با توجه به خاکبرداری و اجرای شبکه فاضلاب که توسط فاضلاب فاضلاب انجام شده ، قرار شد مسئولیت تعمیر کمربند خاکبرداری در منطقه را بر عهده بگیرد. ABFA بودن.

ابیات به بازدید از خیابان فلاح کوی اشاره کرد جهانگردیوی اظهار کرد: با توجه به اینکه کار به دلایل مختلف از جمله مشکلات اعتباری متوقف شده است ، باید کل جاده فلاح را مورد توجه قرار داد و مرمت خط حفاری دیگر مسئولیت آن نبود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: مقرر شد شهرداری بخشی از آسفالت راه را نیز بسازد.

وی ادامه داد: موضوع مدیریت پسماند برای این منطقه نیز مطرح شد تا شهرداری حضور برجسته تری در این منطقه داشته باشد.

ابیات در ادامه شکایت کرد: با توجه به اینکه حومه اهواز از جمله عین دو و کوی است جهانگردی در سالهای اخیر آنها به برنامه جامع شهر اهواز پیوسته اند ، این مناطق نیز جزئی از برنامه های آب و برق محسوب می شوند. بنابراین ، دیگر هیچ مانع قانونی و یا بهانه ای برای کمبود شهرداری یا عدم برنامه ریزی برای خدمات وجود ندارد.

وی از کیفیت پایین خدمات شهری و نبود فاضلاب در خوابگاه انتقاد کرد جهانگردی، یادآور شد: مردم صبور این منطقه در بازدید روز پنجشنبه از وجود این مشکلات شکایت کردند و متأسفانه خیابان فلاح کوی جهانگردی با آن کانال بزرگ فاضلاب ، اوضاع بدبختی در وسط جاده به وجود آمد که زندگی را برای این افراد دشوار کرد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: پس از بازدید روز پنجشنبه از منطقه کوی جهانگردی به این نتیجه رسید که ABFA وی ابتدا باید شبکه فاضلاب (در نقاط بدون شبکه) را مونتاژ کرده و آن را به شبکه فعلی وصل کند تا مشکل فاضلاب منطقه را حل کند.

ابیات اضافه کرد: باید هدف اجرای این خط لوله بود ABFA این کار طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد ، اما ABFA امروز پیمانکار منصوب شده و کارگاه اجرای پروژه در روزهای آینده مجهز خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین تصمیم گرفته شده است که شهرداری اهواز بهترین کیفیت مدیریت پسماند را برای منطقه کوچه سیاه انجام دهد و شاهد تغییر چشمگیر در این زمینه خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: دام در انتهای جاده فلاحی کوی جهانگردی یکی از اقدامات انجام شده توسط ساکنان برای تأمین معیشت این است که برخی از آنها حیوانات نگهداری می کنند.

ابیات ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر گاوها و گاوهایی که در این جاده نگهداری می شوند با استفاده از فاضلاب کانال باز برای رفع عطش خود استفاده می کنند.

در پایان وی برای حل مشکلات خوابگاه ، جلسه ای را در بخش مهندسی عمران برگزار کرد جهانگردی وی طی هفته آینده اظهار داشت: مقرر شده است جهاد کشاورزی محلی ، پایین خیابان فلاح ، مجاور کانال سلمان یا سایت تأیید شده دیگر برای تأمین آب این حیوانات در نظر گرفته شود تا وضعیت گاومیش و حیوانات در حومه اهواز تغییر کند. ” و سازماندهی شوید.

دکمه بازگشت به بالا