ورزشی

لزوم اقدام برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفند دشمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، مهدی متین پور در وبینار بینش، فتنه‌الهیات و دشمن شناسی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، به بیان اهداف و دستاوردهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی رخ داد. در تمام ابعاد اجتماعی و فردی جامعه.» و دشمنان با تمام دسیسه ها و اشکال مختلف با او مقابله کردند.


بیشتر بخوانید:

لزوم تقویت هوش و ذکاوت برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان


این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شناخت عظمت و اهمیت انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفندهای دشمنان ضروری است.

متین پور با بیان اینکه نخبگان مسئولیت سنگینی در قبال تضادها بر عهده دارند، لزوم تیزبینی را برای فریب نخوردن طغیان یادآور شد و گفت: انقلابی گری ظاهری نیست؛ زیرا افرادی مانند کلاهی و کاشمر به قدری در تنگنا بودند که در نظر مردم. حزب الله واقعی بود و صد در صد قابل مشاهده بود؛ اما کسانی بودند که بیشترین آسیب را دیدند و در مقابل افرادی مانند شهید حسن آیت بودند که خالصانه در خدمت اسلام و انقلاب بودند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: امام خمینی (ره) که در روزهای آغازین جنگ خود بارها بر شناخت دشمنان تاکید داشتند و پیوسته حضور دشمنان آشکار و پنهان در عرصه سیاسی و اجتماعی را گوشزد می کردند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید داشتند. نیاز . برای خصومت و تندی.”

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا