استان ها

قهرمان سابق لیگ برتر دست به دامن نفتی‌های خوزستان شد

به گزارش باراناخبر، البته با توجه به اینکه استقلالی ها فعلا نمی توانند در ورزشگاه تختی اهواز به میدان بروند و تا پایان اسفند دو بازی خانگی دارند، به دنبال بازی در آبادان و مسجد سلیمان هستند که در حال حاضر سبزپوش هستند. چراغ های باشگاه نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان قرار نگرفتند.

اگر استقلال هل نتواند مسئولان این دو باشگاه نفتی را برای بازی در این دو شهر مجاب کند و این مسئولان نیز به حق باشگاه استقلال خوزستان نه بگویند، این تیم باید مسابقات خود را در خرم آباد یا شیراز در خانه انجام دهد. خوشایند نیست برای خوزستان مهد فوتبال ایران.

البته در حال حاضر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در تلاش برای بهسازی زمین ورزشگاه تختی اهواز و آماده سازی آن برای استقبال آبرومندانه است اما بعید است که استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی نماینده استان در لیگ یک باشند. می تواند میزبان حریفان در میدان باشد.

استقلال ملاثانی هم برای بازی در زمین تختی مشکلی مانند استقلال خوزستان دارد اما از آنجایی که زمین ورزشگاه اختصاصی این تیم در ملاثانی از چمن خوبی برخوردار است، مسئولان این باشگاه می توانند مسئولان را متقاعد کنند که موقتا منتظر او باشند. تیم آنها در این ورزشگاه .. البته مسئولان خوزستان سالهاست که قول آماده سازی ورزشگاه ملاسان را داده اند اما در حال حاضر هیچ آجری به آجرهای این ورزشگاه اضافه نشده است.

48

دکمه بازگشت به بالا