ورزشی

اتفاق عجیب در لیگ برتر والیبال!/ دبیر کمیته ‌مسابقات حاشیه ساز شد

دیدار تیم های والیبال خاتم و فولاد سیرجان پس از ست اول با حرکتی عجیب لغو شد و دوباره تماشا شد.

به گزارش باراناخبر ، در جریان دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم های خاتم اردکان و فولاد سیرجان به میزبانی خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که با همراهی بسیاری لبه ها.

موضوع این بود که بعد از ست اول مسابقه که به سود سیرجان با نتیجه 27-25 به پایان رسید ، ناظر بازی مانع از ادامه مسابقه شد و با دستور وی مسابقه لغو شد. البته در یک حرکت عجیب ، دو ست بعدی بعد از حدود یک ساعت تاخیر دنبال شد.

دلیل لغو این بازی توسط ناظر و دبیر کمیته حوادث فدراسیون والیبال شکایتی بود که مسعود آرمات از تیم خاتم برای دریافت درخواست سالهای گذشته خود از این باشگاه انجام داد. البته اکنون این سوال پیش می آید که چرا این بازی قبل از شروع لغو نشده است؟

در ابتدا با اعلام این تصمیم ، مربی افراطی فولاد سیرجان با لغو مسابقه موافقت کرد اما این موضوع با مخالفت خاتمی روبرو شد. سرانجام با توافق طرفین این مسابقه برگزار شد و فولاد سیرجان با اختلاف 3 بر صفر پیروز میدان شد.

شایان ذکر است که تولوکیان ، سرمربی خاتم نیز به شدت به این اقدام مسئولان فدراسیون اعتراض کرد.

فدراسیون والیبال نیز این اشتباه را اشتباه دبیر کمیته مسابقات دانست و در گزارشی نوشت: “اشتباه دبیر کمیته مسابقات و مسابقات باعث توقف یک ساعته دیدار تیم های فولاد سیرجان و خاتم اردکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مردان ایران شد.

در اولین مسابقه این هفته هر دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند. پس از ست اول مسابقه ، با دستور نادر انصاری ، دبیر کمیته مسابقات و مسابقات ، مسابقه متوقف شد.

دلیل محرومیت شکایت از تیم خاتم اردکان بود ، اما دبیر کمیته حوادث مجبور شد قبل از شروع بازی و نه بعد از یک مسابقه مشخص بین دو تیم ، مسابقه را لغو کند. سرانجام پس از یک ساعت ، هر دو تیم به زمین بازگشتند و مسابقه ادامه یافت.

شایان ذکر است که تیم خاتم اردکان مجاز به بازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر مردان نیست مگر اینکه تا جمعه ، 3 بهمن مشکل حقوقی خود را حل کند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا