ورزشی

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ در بخش دوم لیگ آزادگان عصر امروز ، یک مسابقه حساس بین تیم های برتر با ادعای ارتقاء استقلال ملاسانی و شهید قندی یزد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.این مسابقه به دلیل حاشیه ها و درگیری بین اعضای دو تیم انجام شد. پاره وقت ماند.

در دقیقه 40 بازی میزبان به گل رسید ، اما این گل توسط داور و داور دستیار آفساید اعلام شد که این آغاز بحث و جدال این بازی بود.

بعد از اعتراض شدید بازیکنان و مربیان استقلال ملاسانی ، دقایق پایانی بازی در نیمه اول دنبال شد اما بعد از سوت پایان نیمه ، آبی ها به داوران حمله کردند. آنها برای شروع نیمه دوم از ترک اتاق کمد امتناع کردند.

در همین زمان ، عوامل اجرایی استقلال ملاسانی و تعدادی از تماشاگران داخل ورزشگاه حمله و ضرب و شتم روی نیمکت شهید قندی و سرپرست تیم در یزد قرار گرفتند ، که پس از آن تعدادی از اعضای تیم مهمان درگیر شدند. . آنها از نظر صورت ، بینی و کمر مجروح شدند.

بعد از آرام شدن اوضاع تیم شهید قندی و داوران برای بازی آماده نبودند اما بعد از گذشت یک ساعت و با وساطت برخی از افراد حاضر در ورزشگاه ، در زمین حضور پیدا کردند اما به دلیل مخالفت غلام عموزگار و یدالله جهانبازی نمایندگان فدراسیون فوتبال هیچ امنیتی نداشتند. و پلیس تا زمان تعیین تکلیف نتیجه آن در کمیته انضباطی در ورزشگاه این بازی حساس پاره وقت ماند.

عکس_2020-08-04_23-29-36

دکمه بازگشت به بالا