عمومی

قدردانی شورای عالی مدارس اهل سنت از ستاد مردمی مبارزه با تاج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید عبدالجلیل کتالی در مقر مردم بیانیه ای داد تاج وی از کشور تقدیر و تشکر کرد. پیام آماده است: ذوب شدن رسول خدا حیله گر خدای ناکرده HP: “من خفه ام گه مؤمن Krbh من هستم کورب دونیاروح خدا نیوهمپشایر Krbh من هستم کورب روز آلکیام رسول خدا حیله گر خدای ناکرده HP او گفت: “هرکس مشکل مشکلات دنیوی مؤمن را حل کند ، خداوند مشکلات خود را در روز قیامت حل می کند.”

حالا ویروس تاج و توزیع سریع و همه گیر آن ، جریان طبیعی زندگی بیشتر مردم را مختل کرده و بسیاری از هموطنان ما را مورد اصابت قرار داده است. آنها برخیزند و حسن نیت و نوعدوستی خود را نشان می دهند.

بدون شک لحظه ای تلاش با احترام برای کنترل ورود و خروج از شهرها و روستاها ، ضد عفونی سطوح و پیاده روها ، تهیه ماسک ، جمع آوری مجموعه و توزیع معیشت مردم به نیازمندان یا هرگونه اقدام دیگری که برای حفظ و حمایت از سلامت مردم انجام می دهید به نفع شما خواهد بود.

از لحاظ بدهی و سهم ، صمیمانه از شما برای خدمات و خدمات ارزنده شما سپاسگزاریم. بیایید این کار را انجام دهیم، ما از تلاشهای عظیم شما قدردانی می کنیم و جوهر متعالیه را به شما پاداش می دهیم. دعا کردن نشان می دهیم،

با توجه به اینکه مردم عزیز ما هنوز به حمایت همه جانبه احتیاج دارند ، منطقی است که ما به همکاری مشترک ادامه دهیم و از تلاشهای لازم برای حمایت و حفظ سلامت جسمی و روحی خود صرفنظر نکنیم.


این مقاله توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا