اجتماعی

تشریح فعالیت اصناف و ادارات در تهران پس از تغییر وضع به «زرد»

فرمانده عملیات تاج در کلانشهرهای تهران وضعیت اپیدمی تاج در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط ممکن است دو سوم کارمندان بخش های دولتی و غیردولتی در کشورهای کار آنها “.

به گزارش باراناخبر ، دکتر علیرضا زالی ضمن تمجید از همکاری شهروندان تهرانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی از بار بیماری اپیدمی کاستند ، اظهار داشت: خوشبختانه برای اولین بار در هفته های اخیر وضعیت اپیدمی تاج در تهران زرد شد.

وی نسبت به اوضاع نابسامان ، متنوع و شکننده تهران هشدار داد و تأکید کرد: اگر فقط 150 بیمار جدید به بیمارستان فعلی کرونا اضافه شوند ، وضعیت تهران دوباره نارنجی می شود.

فرمانده عملیات کرونا در منطقه کلانشهر تهران گفت: “علی رغم شرایط مساعد در تهران ، باید تأکید کنیم که این شرایط ناپایدار است.”

زالی وضعیت اپیدمی کرونا در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط حداکثر تعداد ادارات دولتی و خصوصی می توانند با دو سوم نیروها و یک سوم باقی مانده به صورت چرخشی به فعالیت خود ادامه دهند. “

وی همچنین در مورد حضور پرسنل اورژانس ، امدادی و خدماتی اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم به ادامه خدمات ، این واحدها البته باید در شرایط زرد به 100٪ خدمت ادامه دهند.

فرمانده عملیات کرونا در کلانشهر تهران درباره مکان های سطح دو و سه نیز گفت: این گروه کاری در این شرایط با محدودیتی روبرو نخواهد شد.

زالی روند فعالیت های سطح چهار کشور را در شرایط تاج زرد تشریح کرد و ادامه داد: این آثار عمدتاً شامل شهربازی ، باغ وحش ، پارک و باغ و سالن های ورزشی پرتحرک است که همچنین می توانند با مراحل بهداشتی را دنبال کنید. .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی با بیان اینکه محدودیت ها و رنگ شهرها بر اساس تعداد افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در بخشهای بالینی تعیین شده تعیین می شود ، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر بیش از 4 نفر در 100000 اگر فردی با آزمایش ویروس کرونا مثبت یا علائم بالینی در یک واحد پزشکی پذیرفته شود ، این وضعیت زرد در نظر گرفته می شود و اگر به 6 برسد ، شیوع آن نارنجی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا