اقتصادی

فروشگاه های آنلاین ماه رمضان از تاریخ 26 ماه مه آغاز می شود

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت (سمات) از توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: “فروش آنلاین ویژه کالاهای پرمصرف در این ماه از فردا (شنبه) 26 اردیبهشت آغاز می شود.”

به گزارش باراناخبر ، حسین مدرس خیابانی در برنامه رویکرد رادیو اژتساد اظهار داشت: شب عید و ماه مبارک رمضان دو دوره مهم برای مسئولان در زمینه تنظیم بازار کشور است. برای این منظور ، دولت از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده و مواردی را که مردم نیاز دارند تهیه شده است و با همکاری شبکه های توزیع برای تهیه کالاها و شبکه های نظارت برای تقویت نظارت و کنترل بازار ، آنها سعی در جشن گرفتن ماه مبارک رمضان دارند به عنوان شب عید.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: بر این اساس بیش از 200000 تن کالاهای اساسی و ملزومات اساسی مردم در ماه مبارک رمضان توزیع می شود که این مهمترین ملزومات مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان است. آرامش کالاهای دیگری که مردم به آن احتیاج دارند فراموش نمی شود.

وی اضافه کرد: به همین دلیل با شبکه های توزیع ، اصناف ، فروشگاههای بزرگ ، تعاونیهای مصرف نیروی کار ، کارمندان و ارتش هماهنگی بسیار خوبی صورت گرفته است تا این کالاها بدون مشکل و با قیمت مناسب به مردم برسند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای امور بازرگانی با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، سازمان های دادرسی کیفری و بازرسان اتحادیه های کارگری از ماه مه نظارت جدی بر بازار آغاز کرده اند ، افزود: برنامه ویژه نظارت و بازرسی بازار ماه رمضان به موازات این اقدامات ، آنها نیز در سطح عرضه و توزیع کالا شکل می گیرند و با شدت در کشور اجرا می شوند.

وی از نظارت دقیق انبارداری با راه‌اندازی سامانه جامع انبار خبر داد و گفت: این پروژه با هدف حفظ آرامش بازار و افزایش رفاه گروه‌های آسیب پذیر ، جلوگیری از تخلفات احتمالی اتحادیه ها اجرا خواهد شد. و غیره ” خوشبختانه با اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان ، کالاها و مواد مصرفی خانواده ها در مقادیر کافی ، با دسترسی آسان و قیمت مناسب به مردم عرضه می شود تا شهروندان مجبور به نگرانی در این زمینه نشوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خرمای بیشترین کالاهای مصرفی مربوط به ماه مبارک رمضان است و گفت: محدوده قیمت خرما به عنوان یکی از پر مصرف ترین ها در ماه مبارک رمضان چه از نظر تولید و چه از نظر مصرف تعیین می شود. مربوط با این حال ، این سیستم توانایی ضبط و رسیدگی به شکایات مربوط به تخلفاتی از قبیل سرقت ، پنهان کردن ، پنهان کاری ، عدم فروش و عدم درج قیمت انواع کالاها و خدمات را بصورت آنلاین دارد و به همین دلیل افراد در صورت ارائه کالاها به بالاتر می روند. برای ثبت شکایات سیستم می توان به قیمت ها اشاره کرد و هرگونه تخلف در اسرع وقت گزارش می شود. آن را دریافت کنید

این مربی خیابانی با ادامه برنامه رادیو اچتساد ادامه داد: “موارد صنفی مانند خاکستر ، حلیم ، زولبیا و بامیه نیز توسط اصناف و کمیسیون نظارت مورد تحسین قرار گرفتند ، در حالی که مهمترین نکته این است که دامنه قابل قبولی داشته باشیم.” قیمت برای تحویل این کالاها است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تجارت اظهار داشت: امسال شرایط ویژه ای در خصوص وقوع تاج در کشور وجود دارد و بنابراین همه اتحادیه ها و صاحبان مغازه ها باید کالاها را به همان روش تهیه کنند. در همین حال ، پروتکل های بهداشتی مربوط به غذاهای خارجی از جمله خاکستر و حلیم توسط سازمان غذا و داروی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده و به اتحادیه ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بازدید مردم از نیازهای آنها در ماه مبارک رمضان معمولاً یک هفته قبل از آغاز این ماه انجام می شود و تا شب های قدر ادامه دارد ، افزود: اکنون بازار با خوشحالی آرام است و تزریق کالاهای اساسی تا پایان ماه رمضان. ” ادامه خواهد داد

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین گفت: امسال در ایام عید چون به ما گفته شد که به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس تاج از خانه خارج نشویم ، سعی کردیم نیازهای آنها را برطرف کنیم. با راه اندازی یک جشنواره خرید آنلاین. ” فاز دوم این جشنواره از 6 آوریل برای تأمین نیازهای مردم در قالب فروشگاه های آنلاین و جبران خسارات ناشی از تعطیلی مغازه ها و مشاغل از طریق راه اندازی این پروژه آغاز شد. .

به گفته این مسئول مسئول مرحله بعدی جشنواره فروش آنلاین ، ویژه تهیه شده برای ماه مبارک رمضان ، از روز شنبه 26 اردیبهشت و همزمان با آغاز ماه رمضان آغاز می شود. و برای گذراندن ماه مبارک رمضان ، باید مطمئن شوید که مردم برای رفع نیازهای خود از تلفن و اینترنت استفاده می کنند و همچنین به دلیل مشکلات بهداشتی از خانه خارج نمی شوند.

معاون وزیر سکوت خاطرنشان کرد: همه اصناف و اتحادیه ها برای اطمینان از عدم حضور مردم در جامعه تلاش می کنند و البته بخشی از فقدان شغل جوانان ایرانی که در ناوگان حمل و نقل بین المللی مشغول به کار هستند و تحت تأثیر شیوع تاج قرار دارند. جبران خسارت بنابراین مردم برای حفظ سلامتی خود باید همچنان در خانه بمانند و برای کمک به این بخش از کار کشور ، باید خرید خود را از طریق تلفن و به صورت آنلاین سفارش دهند تا چرخ این بخش از کار کشور نیز چرخانده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا