ورزشی

عکس | شوک به انگلیس؛ ستاره ملی‌پوش بازی با ایران را از دست داد؟

حدود سه هفته تا دیدار سرنوشت ساز ایران و انگلیس در جام جهانی قطر باقی مانده و هرگونه مصدومیت می تواند به معنای غیبت بازیکن مهم جام جهانی باشد. آرسنال امشب در شرایطی به مصاف ناتینگهام فارست رفت که با وجود گلزنی در دقایق ابتدایی، شاهد مصدومیت زودهنگام بوکایو ساکا، قسمت ارزشمند و انگلیسی خود بود.

در دقیقه 15 این دیدار بوکایو ساکا در کرنر پنالتی ناتینگهام فارست با لودی برخورد کرد و روی زمین افتاد. در ادامه تصاویر چندین بار نشان داد که این ستاره جوان و انگلیسی نمی تواند به راحتی در زمین حرکت کند و به نظر مصدوم شده است. در نهایت در دقیقه 26 به نظر می رسید که درد بوکایو ساکا شدید شد، او دوباره پایین آمد و به نظر می رسید چاره ای جز تعویض این بازیکن باقی نمانده است.

دو دقیقه بعد، نلسون به جای بوکایو ساکا وارد زمین شد و ستاره خلاق نیز لنگان از زمین خارج شد. میکل آرتتا و البته گرت ساوتگیت امیدوارند مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نباشد و بتواند در روزهای باقی مانده تا تعطیلات و تیم ملی انگلیس را در جام جهانی قطر همراهی کند. جالب اینجاست که این ستاره 21 ساله پنجمین پاس گل خود در این فصل در لیگ برتر را به ثمر رسانده بود و با زدن گل اول از گابریل مارتینلی پیشی گرفت.

عکس شوک در انگلستان;  ستاره تیم ملی بازی با ایران را از دست داد؟عکس شوک در انگلستان;  ستاره تیم ملی بازی با ایران را از دست داد؟
عکس شوک در انگلستان;  ستاره تیم ملی بازی با ایران را از دست داد؟

258 258

دکمه بازگشت به بالا