ورزشی

رکوردشکن در تجاوز!/ هفتمین مورد اتهام به تجاوز ستاره لیگ برتر

بنجامین مندی، یک تبعه فرانسوی، به اتهام دیگری به تجاوز جنسی متهم شد. این شهروند فرانسوی اکنون به هفت مورد تجاوز جنسی و یک مورد آزار جنسی پنج زن متهم شده است.

در این پرونده، شاکیان 5 زن هستند که همگی بالای 16 سال سن دارند و اتهامات آنها در بازه زمانی آنلاین 1399 تا مرداد 1390 یعنی تابستان گذشته مطرح شده است.

این فوتبالیست که از زمان بازداشت در ماه اوت در بازداشت به سر می برد، در کنار یک بازیکن 40 ساله دیگر به نام لوئیس ساها ماتوری در دادگاه حاضر شد. این دو پس از یک جلسه 40 دقیقه ای در HMP Altcourse در لیورپول به بازداشت بازگشتند. محاکمه آنها که برای ژانویه 2022 برنامه ریزی شده بود، به پایان سال جاری موکول شده است.

تمام تجاوزهای مندی در خانه اش در منطقه چشایر منچستر اتفاق افتاد. او متهم است که در اکتبر سال گذشته سه بار به یک زن تجاوز کرده است. او همچنین در ماه اوت به یک زن دیگر در حالی که به قید وثیقه آزاد می شد، تجاوز کرد. این فوتبالیست بار دیگر در ژانویه 2021 به آزار جنسی یک زن دیگر متهم شد. مندی ماه گذشته نیز با دو مورد تجاوز جنسی جدید روبرو شد. حالا او با 7 مورد تجاوز به عنف رکوردی را در این زمینه به نام خود ثبت می کند.

مندی بازیکن تیم ملی فرانسه بود که قهرمان جام جهانی 2018 شد.او در سال 2017 به منچسترسیتی پیوست و در 75 بازی برای این تیم به عنوان مدافع چپ بازی کرد. سیتی این بازیکن را پس از اتهامش محروم کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا