اقتصادی

علت حضور خاموش کارکنان در اداره ها

باراناخبر / اردبیل یک مدرس و محقق دانشگاه گفت: افزایش آگاهی نمایی کارکنان در بخشهای مختلف کار (دولتی ، خصوصی و خصوصی) در مورد ضعف و نیازهای سازمانی و حقوق آنها به دلیل دسترسی مطلوب به پایگاه داده و اشتراک دانش باعث نوعی فلج شدن کارآیی و فلج تصمیم گیری برای کارآمد بودن.

امیر جبلی در گفت وگو با باراناخبر اظهار داشت: ترکیب نادرست مدیریت منابع انسانی ، مدیریت سرمایه انسانی و مدیریت کارکنان و همچنین عدم استعدادیابی و پرورش استعدادها نیز سرعت این ناکارآمدی را افزایش داده است.

وی عدم مطالعه و پیش بینی رفتار سازمانی را از دلایل موثر عدم کارایی کارمندان و نیروی کار در بخشهای مختلف عنوان کرد و افزود: عدم توجه به فرضیات و روابط متغیرهای مستقل و وابسته در رفتار سازمانی ، عدم توسعه محتوا و ایجاد انگیزه در روند عمل وی دلایل ناکارآمدی نیروی کار در بخشهای مختلف را بیان کرد.

داور مجلات علمی و پژوهشی با بیان اینکه مدیران باید استراق سمع م effectiveثر یا ناکارآمد خود را در این زمینه ارزیابی کنند ، ادامه داد: عدم مطالعه و توسعه هوش سازمانی دلیل نافذ دیگر عدم کارآیی است و بهتر است بگوییم حضور خاموش توجه به این موارد مسائل را در هر زمان برای بهبود کارایی کارکنان.

جبلی در پاسخ به این سال که مدیران چگونه می توانند عملکرد کارکنان را بهبود ببخشند ، افزود: مدیران باید علم و هنر را با هم ترکیب کنند تا بتوانند در بهبود عملکرد کارکنان نقش داشته باشند.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه مدیران باید بر اساس ظرفیت شناختی رهبری داشته باشند ادامه داد: آگاهی از ناسازگاری های شناختی و مدیریت استرس و تعارض از دیگر عواملی است که مدیران باید برای بهبود عملکرد کارکنان به آنها توجه کنند.

جبلی گفت: “مدیران باید توجه جدی به روش های بهینه سازی تعامل بین گروه ها داشته باشند.” “معاشرت ، اعتماد سازی و ارگانیک بودن روش های دیگری است که مدیران برای مدیریت صحیح سازمان باید به آنها توجه کنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا