عمومی

عرضه برنج ایرانی در سامانه بازرگام کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با راه اندازی سامانه بازرگام در استان کرمانشاه در ابتدای برنج هندی با قیمت مصوب 180 هزار دلار در هر کیسه، هفت تن عرضه و توزیع شد که با استقبال مردم مواجه شد. روبه ترک کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت هر کیسه برنج هندی به 240 هزار دلار، با برنج تایلندی عرضه شده که تاکنون تنها سه تن آن عرضه شده است.

مدیرکل تعاون روستایی تصریح کرد: از امروز 25 بهمن ماه با رایزنی در سامانه عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت 210 هزار دلار برای پنج کیلوگرم معرفی و توزیع می شود.

صفایی تصریح کرد: پیش از این به دلیل نبود مکان و انبار مناسب برای بارگیری بیشتر محصولات در سامانه. بازرگام عرضه تنها دو نوع کالای اساسی در دستور کار قرار گرفت و از 20 بهمن ماه این مشکل حل می شود و به دنبال عرضه کالاهای متنوع تری در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا 26 بهمن ماه عرضه شکر، ماکارونی و روغن تنظیمی بازار پس از بارگیری با اقلام موجود در سامانه عرضه می شود. بازرگام اضافه خواهد شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از روز گذشته برای افزودن مرغ منجمد به سامانه بازرگام قرار بر این است که این آیتم نیز در روزهای آینده بر روی سامانه عرضه شود.

صفایی تاکید کرد: شهروندان نسبت به اقلام ارائه شده در سامانه اطلاع داشته باشند بازرگام و برای تهیه اجناس مورد نیاز خود می توانید به این https://kermanshah.bazargam.com/Home/ مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا