عمومی

احداث ۱۵ پل جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فریبرز کرمی با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری استان کرمانشاه برای جلوگیری از بروز مشکلات در فصل بارندگی و انسداد جاده ها، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 15 دستگاه پل جدید در محورها احداث شده است. حمل و نقل استان کرمانشاه. .

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم برای حفظ زیرساخت های فنی راه ها، پاکسازی پل های جاده های مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و راه های اصلی و فرعی بوده است.

کرمی گفت: طی هفت ماهه امسال 72 باکس پل با دهانه 2 متری و پنج دستگاه نرده بتن برای پل های محوری قوری قلعه، بیا شوش، کمربندی هرسین، کمربندی غربی کرمانشاه، سلطان آباد کنگاور نصب و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: مرمت دیوارهای حائل و نرده های 13 پل، تنظیم بستر رودخانه در ورودی و خروجی سه پل بزرگ و همچنین رنگ آمیزی و در معرض دید 75 پل برای آمادگی بارندگی. . انجام شده..

کرمی بیان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه انسداد راه های ارتباطی، پاکسازی و ساماندهی ورودی و خروجی 350 دستگاه پل و تنقیه 62 پل کوچک در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بازدید و بررسی های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل ها و تاسیسات فنی واقع در راه های اصلی و فرعی برای اطمینان از ایمنی سازه ای آنها و کنترل پل ها برای عبور سیلاب و جلوگیری از بحران های احتمالی؛ یکی از موضوعات مهمی است که به صورت مستمر انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا