عمومی

تراز مالی ۸۰ درصد شرکت‌های تعاونی روستایی کرمانشاه سود ده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به عضویت بیش از 280 هزار نفر در 280 سازمان تحت پوشش تعاونی های روستایی استان کرمانشاه ، اظهار داشت: 280 سازمان شامل تعاونی روستایی ، زنان ، تولید ، کشاورزی ، نظام صنفی ، کشاورزی متخصصان و اتحادیه صنفی در هر زمینه فعالیتی یک شهر و استان است.

وی افزود: بیشتر فعالیتهای تعاونی در استان کرمانشاه در بخشهای خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی به عنوان ضمانت مدیریت و توافق ، خدمات و حقوق کار با همکاری سایر سازمانهای اقتصادی از جمله شرکت غلات و مشاغل دام است. حمایت کردن “.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: شبکه تعاون روستایی همیشه در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی ، سوخت مورد نیاز کشاورزان ، آرد روستایی و ماشین آلات کشاورزی نقش م effectiveثر و اساسی داشته است. و سایر فعالیتها دارد.

صفایی با بیان اینکه اعضای تعاونی های فعال استان کرمانشاه 280 هزار نفر هستند ، گفت: سرمایه اولیه این تعاونی ها بیش از 60 میلیارد ریال است که با توجه به اینکه این تعاونی ها در سال 1342 تشکیل شده اند ، این سرمایه گذاری ها از ارزش افزوده بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: تراز مالی 80٪ تعاونی های مذکور در استان کرمانشاه سودآور است و بقیه بسیار ناچیز و درصد بسیار کمی از ضرر است. امید است با همکاری ارکان و هیئت مدیره این تعاونی ها و حمایت مالی آنها از جمله تسهیلات کم بهره به این شعار 1400 توجه کنید که تولید ، حمایت و جلوگیری از ضرر به سود متفاوت است.

دکمه بازگشت به بالا