استان ها

شناسایی ۳۲۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از استان چهارمحال و بختیاری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در 24 ساعت 809 بیمار مشکوک به علائم بالینی بیماری عروق بیماری کرونا قلب به مراکز بهداشتی سرپایی و بستری ارجاع داده شدند که از این تعداد 138 بیمار با علائم مشکوک این بیماری در بیمارستان بستری شد.

دکتر. مجید شیرانی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتایج آزمایش 269 بیمار مراجعه کننده به بخش سرپایی و 60 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت اعلام شد.

وی گفت: در حال حاضر 649 بیمار پایانی و مشکوک مثبت به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار دارند که از این تعداد 559 نفر به طور قطعی مثبت و مابقی در انتظار نتایج آزمایش برای رد یا تایید بیماری خود هستند.

دکتر. مجید شیرانی تصریح کرد: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 مورد جدید مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان گزارش شد و مجموع مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1270 نفر است.

وی گفت: در حال حاضر 66 بیمار با وضعیت بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

شایان ذکر است که در حال حاضر هر 10 شهر استان از نظر شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب در وضعیت قرمز قرار دارند.

48

دکمه بازگشت به بالا