اجتماعی

صدور احکام استخدام نیروهای حق التدریس مشمول قانون تعیین تکلیف از اول اسفند ماه

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها از صدور احکام استخدامی کادر آموزشی موضوع قانون وظیفه خبر داد. 22 مارس. .

به گزارش باراناخبر، عباس نجار در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به لزوم ارائه آمار دقیق به وزارت آموزش و پرورش گفت: معمولا با چالش ارائه آمارهای نادرست مواجه بودیم. . حل شود.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت آمار مشخص شده است زیرا مبنای انجام همه کارها آمار دقیق و دقیق است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری نیروی انسانی با اشاره به وضعیت فعلی نیروی کار گفت: مرکز منابع انسانی هر ساله برای ساماندهی مناسب نیروی انسانی با استان ها تفاهم نامه هایی دارد.

نجاری اذعان داشت: با توجه به اینکه حدود 160 هزار نیروی انسانی کمبود داریم، در ارزیابی های اولیه نیازها برآورد شد که باید حدود سه میلیون و 70 هزار ساعت آموزش داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از انعقاد تفاهم نامه با استان ها و بررسی ابعاد مختلف و تلاش برای ساماندهی مناسب بر اساس روش سازماندهی، این ساعات آموزشی به دو میلیون و 800 هزار ساعت کاهش یافت.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری نیروی انسانی با اشاره به قانون تعیین تکلیف زندانیان افزود: سال گذشته در دو مرحله و با تلاش همکاران و با هماهنگی ذیربط 55 هزار نفر را به کار گرفتیم. . ما 36000 نفر را استخدام کردیم. ما گرفتیم

وی افزود: برای تعیین تکلیف کادر آموزشی قانونمند که در دانشگاه فرهنگیان ابلاغ، گزینش و آموزش می بینند، با هماهنگی های انجام شده پروانه اشتغال به آنها اعطا می شود و حکم استخدامی آنها از ماه جاری اجرا می شود. مارس. 1. “باش.

نجاری گفت: خوشبختانه این افراد تا پایان بهمن ماه تحصیلات و عیدی خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: 5000 معلم قرآن و حدود 60 هزار نفر از مشمولان طرح مهرآفرین در سال 1401 متحول می شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی با اشاره به روند تعداد دانشجویان گفت: بررسی 10 ساله نشان می دهد که در برخی استان ها با افزایش جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم که نیازمند توجه ویژه هستند.

وی افزود: رشد جمعیت تا سال 1405 رو به افزایش است و پس از آن نیز کاهشی خواهد بود، اما این روند برای همه استان ها یکسان نیست و در رابطه با این جمعیت طبقات لازم فراهم شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نجاری بر شفافیت آمار تاکید کرد و گفت: در چارچوب این هدف، بروشور اطلاعات تحلیلی به استان ها ارسال می شود تا آموزش ها و دروس داشته باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا