استان ها

وضعیت نارنجی کرونا در ۷ شهرستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری باراناخبر استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر شیرانی ، رئیس افتخاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، آمار جدید بیماری عروق ویروس کرونا قلب در استان در روز بیستم ژوئن 1400 را به شرح زیر شرح داد:

در 24 ساعت گذشته 516 بیمار مشکوک به علائم بالینی بیماری ویروس کرونا قلب به مراکز سرپایی و سرپایی در استان ارجاع شده اند که 88 بیمار با علائم مشکوک این بیماری در بیمارستان بستری شده اند.

طی 24 ساعت گذشته ، نتایج آزمایش 114 بیمار در بخش سرپایی و 26 بیمار مشکوک به Covid_19 در مراکز بیمارستانهای استان مثبت اعلام شد.

در حال حاضر ، 233 بیمار مثبت ایمن و مشکوک به بیماری ویروس کرونا قلب در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند که از این تعداد 178 نفر به طور قطعی مثبت هستند و سایرین منتظر نتایج آزمایش هستند تا بیماری را رد یا تأیید کنند.

خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ مرگ جدیدی به علت بیماری Covid_19 گزارش نشده است و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری برابر با 1113 نفر است.

در حال حاضر 25 بیمار با وضعیت بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف تحت مراقبت و درمان در بخشهای مراقبت ویژه مراکز درمانی استان قرار دارند.

طبق آخرین وضعیت همه گیر Covid 19 در چهارمحال و بختیاری ، 7 شهر از جمله اردل ، بروجن ، سامان ، شهرکرد ، فارسان ، کیار و لردگان در حال حاضر در حالت تاج نارنجی هستند و 3 شهر از جمله خانمیرزا ، بن و کوهرنگ در حالت زرد قرار دارند. .

نکته مهم در استفاده از ماسک استفاده صحیح و رعایت اصول استفاده از آن است که بارها در کلیپ های آموزشی به آن اشاره شده است.

یکی از ساده ترین ، کاربردی ترین و م waysثرترین راه های مقابله با بیماری عروق ویروس کرونا ، استفاده از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

همچنین توجه به سه نکته رعایت بهداشت دست ، تنفس و رعایت فاصله اجتماعی موثرترین راه مقابله با بیماری Covid_19 است.

استفاده از ماسک به دلیل ضرورت استفاده از ماسک ، نشانه شخصیت ، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری و عدم استفاده از آن نشان دهنده عدم رعایت تعهدات اجتماعی است.

46

دکمه بازگشت به بالا