اجتماعی

شروع پست های “بدون ریسک” ، مشروط بر تعهد / توضیح نمونه هایی از اتحادیه های پرخطر

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تجارت تأکید کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با تاج ، کار اتحادیه ها منوط به ثبت نام و تعهد به رعایت ضوابط بهداشتی مصوب وزارت بهداشت است. مراقب باش

در گفت و گو با باراناخبر ، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه شماره چهار اطلاعیه کمیته اطلاعات ستاد ملی کرونا آمده است ، ممکن است اصناف ممکن است شروع به ثبت نام کنند و تعهد خود را برای رسیدگی به دستورالعمل های بهداشتی برای رسیدگی انجام دهند. Corona در برنامه فاصله هوشمند. کار کردن

وی ضمن قدردانی از حمایت مردم از کاهش ترافیک غیرضروری و تأکید بر لزوم ادامه اجرای مسافت های اجتماعی به عنوان مهمترین راه کنترل بیماری همه گیر کوراو ویروس ، که وزارت بهداشت تأکید می کند تاج ، معاون وزیر صمت گفت: “شروع” پست های غیر ریسک پذیر “مشروط است .تعهد به اجرای دستورالعمل های بهداشتی از 23 آوریل در استان های کشور و از 30 آوریل در تهران است.

این معلم خیابانی اضافه کرد: برای شروع با برنامه ریزی کم خطر با برنامه ریز از راه دور هوشمند ، کلیه واحدهای صنفی می توانند از صبح جمعه (22 فروردین) از سامانه salamat.gov.ir استفاده کنند تا دستورالعمل های بهداشتی را برای کارکنان منطقه ، کارمندان ، مشتریان و تأیید ارائه دهند تعهد آنها به صورت الکترونیکی. متعهد به پیروی از دستورالعمل های بهداشتی تاج.

وی اظهار داشت: پس از تأیید تعهد به رعایت الکترونیکی دستورالعمل های بهداشتی تاج و دریافت کد بهداشت از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب آن در واحد صنفی آنها ، انجمن های صنفی می توانند فعالیت خود را شروع کنند. “

این معلم خیابانی افزود: براساس هماهنگی با وزارت بهداشت ، دستورالعمل بهداشت محل کار ، دستورالعملهای مربوط به کارکنان و مشتری برای کلیه پستها و اصناف جهت درمان تاج در سیستم markazsalamat.behdasht.gov.ir موجود است برای همه واحدهای صنفی و مردم و برنامه ریزی. ” لازم است نظارت و بازرسی از اجرای این دستورالعمل ها که در روزهای آینده به اطلاع عموم می رسد ، نظارت و بازرسی شود.

به گفته معاون وزیر سمات ، کلیه واحدهای تولیدی در بخش های مختلف خدمات صنفی ، صنفی ، توزیع و فنی هستند که از ابتدای بحران کرونا برای رفع نیازهای عمومی مردم از جمله غذا کار کرده اند. خدمات فنی و لوازم خانگی خدمات عمومی هنوز هم در چارچوب دستورالعمل ارتباطات بهداشت مجاز به فعالیت در این مناطق هستند.

وی تأکید کرد: فعالیت های صنفی ، از ابتدای بحران ویروس کرونا به دلیل شرایط محیطی و جمع شدن جمعیت در آن واحدها ، اعلام و بسته شده است ، تا زمانی که وزارت بهداشت عادی سازی را اعلام کند ، ادامه خواهد یافت.

به گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فعالیت های پرخطر برای ظاهر تاج در اتاق های صنفی شامل آرایشگاه های زنانه و مردانه ، رستوران ها ، سالن های سرگرمی و رویدادها ، زمین های بازی ، مراکز تفریحی ، سالن های بدنسازی ، کافه ها ، چایخانه ها و تریا ها ، اقامتگاه ها ، هتل ها ، استخرهای شنا ، سونا ، سالن های بدنسازی ، سالن های ماساژ و کلوپ ها. ، تئاترها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و فرهنگی.

سرانجام ، معاون وزیر صمت از کلیه واحدهای تولیدی که تاکنون کار کرده اند برای تأمین معیشت مردم است ، تشکر می کند و بر لزوم توجه به اجرای دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی به واحدهای صنفی کم خطر تأکید می کند. همان چیزی است که در روزهای آینده بازگشایی خواهد شد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا