اقتصادی

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از پنجره واحد امکانات آزمون اظهار داشت: اگر می خواهیم به جایگاه مناسبی در اقتصاد بین الملل دست پیدا کنیم ، باید به دنبال ارائه خدمات جدید در متن اقتصاد هوشمند باشیم.

به گزارش باراناخبر ، داپسند در این مراسم با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط گفت: مسیر اقتصاد هوشمند راهی برگشت ناپذیر است و می توان در این مسیر تسریع یا تسریع کرد اما حرکت از این نظر غیرقابل برگشت است.

وی افزود: اقتصاد هوشمند تنها با ایفای نقش فعال و کلیدی بخش خصوصی در سیاست گذاری و تنظیم تحقق خواهد یافت. اگر می خواهیم در زمینه اقتصاد بین الملل به موقعیت خوبی دست پیدا کنیم باید به دنبال ارائه خدمات جدید در زمینه اقتصاد هوشمند باشیم و در این راستا باید به دنبال کاهش هزینه ها در تولید ، بهبود قیمت ها و کیفیت و پیشنهاد خدمات جدید

وی ادامه داد: اقتصاد هوشمند مجموعه فعالیت هایی است که نیاز به نقشه جامع دارد و در این راه باید با انرژی و قدرت به جلو حرکت کنیم. یکی از نکاتی که باید در نظر گرفته شود ، نقش اصلی بخش خصوصی است و باید با مدرن سازی امور و تفویض وظایف به مردم و بخش خصوصی ، این روند تسریع شود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: یکی از مراکزی که از عملکرد آن کاملاً راضی هستم ، مرکز توسعه فناوری و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد است. با حساسیت بین سازمانی ، دالانی برای همراهی بیشتر با تشکیل یک محیط نظارتی هوشمند شکل می گیرد که زمینه ساز توسعه اقتصاد هوشمند است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا