استان ها

سه طرح فناورانه در دانشگاه بین‌المللی چابهار مصوب شد

به گزارش باراناخبر از چابهار ، ناصر ابروش اظهار داشت: تأسیس شرکت های تولید مثل مانند مدرسه تجارت بین الملل و شتاب دهنده ها در زمینه صنایع خلاق و مبتدیان و همچنین طرح ویژه منطقه فناوری با حضور عبدالله تصویب شد. رحیم کردی ، رئیس هیئت امنا و سایر اعضا. چنین پروژه هایی در نوآوری و مشاغل حاشیه سواحل مکران و مأموریت منطقه آزاد چابهار تعریف می شود و دارای یک مرکز نفوذ بین المللی و منطقه ای و یک شبکه فناوری است و در آینده نزدیک اشتغال جوانان و نیاز به صنایع سنگین و سبک را فراهم می کند. آنها در حال تکامل هستند.

وی ادامه داد: به روزرسانی آیین نامه ها و معاملات مالی و همچنین حقوق اعضای هیئت علمی و غیرهیات علمی در این جلسه تصویب شد.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار داشت: تصویب دوره های دانشگاهی بر اساس سند چشم انداز و مأموریت های سواحل مکران در سال های 1400 تا 1401 به تصویب هیئت مدیره رسید.

وی گفت: اجرای پروژه های زیربنایی و کارآفرینی به منظور توسعه فناوری و به روزرسانی دانشگاه از نسل سوم به نسل چهارم دانشگاه ها و این دانشگاه در تلاش است تا به دانشگاه های بین المللی و کار محور برسد. موارد ذکر شده توسط هیئت مدیره دانشگاه بین المللی چابهار تأیید شده است.

شایان ذکر است که تصمیمات اصلی دانشگاه بین المللی چابهار به تصویب هیئت مدیره می رسد.

دانشگاه بین المللی چابهار به دانشجویان مقطع کارشناسی فرصت تحصیل در رشته های مهندسی عمران ، مهندسی معدن ، کامپیوتر ، مدیریت بانکی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، علوم آموزش ، حقوق ، اقتصاد و مهندسی معماری را می دهد.

48

دکمه بازگشت به بالا