اجتماعی

ابراز نگرانی نماینده چابهار نسبت به تشدید کرونا و کُندی واکسیناسیون

چابهار نماینده مجلس در مورد تشدید بیماری ویروس کرونا قلب در سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرد.

معین الدین سعیدی در گفت وگو با باراناخبر ، از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در استان سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه در جنوب کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان با نگین تاج و موج چهارم روبرو هستیم “این منطقه فقیرترین زیرساخت های بهداشتی را دارد. منطقه ساحلی مکران ، یعنی. شهرهای چابهار ، کنارک ، نیکشهر و قصرقند ، حتی بخش عفونی ندارند.

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه این موضوع باعث نگرانی مردم شده است. تعطیلات نوروز مدیریت نشد و از آن زمان ما با شیب بسیار بالایی ضرر کردیم. ای کاش به جای این فرارهای پیش رو ، به فکر بیماران باشند و از میزان بیماری بکاهند. مقامات به جای پاسخ به ضعف خود ادعاهای زیادی می کنند.

عضو کمیته کشاورزی در مجلس با اشاره به آمار مرگ و بیماری در سیستان و بلوچستان گفت: واقعیت این است که شرایط واکسیناسیون هیچ ارتباطی با حجم بیماری ندارد. بسیاری از کشورها تزریق دوز دوم را متوقف کرده اند ، اما ما هنوز در صف واکسیناسیون هستیم. ما از برخورد مسئولان وزارت بهداشت متاسفیم. من مقاصد را نمی خوانم و داستان را به عنوان یک تئوری توطئه در نظر نمی گیرم. نکته این است که مسئولان به جای پاسخگویی ادعا می کنند.

سرانجام ، در مورد درخواست خود از مسئولان برای حل مشکلات ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ، گفت: من از مسئولان می خواهم که پروتکل های بهداشتی را تشدید کرده و آنها را بهتر اجرا کنند ، روند واکسیناسیون را تسریع کرده و مراکز درمانی در راس تصمیمات خود قرار دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا