استان ها

ثبت بین‌المللی اختراع عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

با تأیید یک نهاد معتبر بین المللی ؛

به گزارش سید نظام عزیزی پورزاده خبرنگار خبرگزاری آنا در رشت ، وی اختراع خود را تحت عنوان “سیستم فرمان صندلی و خلبان جنگنده در یک مکان امن پس از اخراج” ثبت اختراع کرد و از دفتر ثبت اختراعات بین المللی تأیید کرد. آمریکا

یکی از اعضای باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، که دانشجوی مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه است ، در مورد این اختراع به آنا گفت: این اختراع تحت عنوان “سیستم مدیریت صندلی و خلبان جنگنده در مکانی امن پس از اخراج »در شماره 3 سرانجام در مارس 2020 توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده تأیید شد و اخیراً در وب سایت ثبت اختراعات ایالات متحده در دسترس عموم قرار گرفت.

وی در مورد فناوری نوآورانه خود افزود: “همیشه وقتی از كابین خلبان جنگنده ها ، صندلی ها و خلبانان با چتر نجات خارج می شوید ، بسیار آرام در محلی فرود می آید كه در بسیاری از موارد هنگام پایین آمدن خلبانان است. عوامل طبیعی آنها یا کشته می شوند ، زخمی می شوند و یا غیر عادی گرفتار می شوند.

عزیزی پورزاده افزود: برای رفع این مشکلات سیستمی راه اندازی شد که در صندلی خلبان نصب شده و پس از خروج از صندلی خلبان قادر است مسیر مورد نظر خود را به صورت پاراگلایدر به صورت افقی ادامه دهد و به یک صندلی از پیش تعیین شده برسد و بی خطر.”

یکی از اعضای باشگاه دانش پژوهان آزاد و جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ادامه داد: “این اختراع شامل پیشرانه الکتریکی و سیستم های سوخت یا هوای فشرده شده است که برای حرکت صندلی طراحی شده است و در بخش دستورالعمل است. و کنترل آن ، ارتباط GPS و هدایت خودکار نصب شده است “.

خبرگزاری آنا ، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و دانش پژوهان جوان و باشگاه نخبگان این موفقیت را به جامعه دانشگاهی ، به ویژه سید نظام عزیزی پورزاده تبریک می گویند.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا