عمومی

سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت‌های فوتبال دسته اول کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ورزشگاه تختی آبادان عصر شنبه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور در باشگاه فوتبال به میزبانی دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تیم های شاهین شهرری بوشهر برگزار شد.

دقیقه 19: در یک کار تیمی زیبا و یک پاس عالی عالی توسط عیسی الکاتیر و جعفر سلمانی ، الکاتر موفق شد با یک ضربه محکم دروازه ابوالفضل را مقابل دروازه شاهین دروازه کمون بوشهر به ثمر برساند. دروی ارائه باز کن.

50 دقیقه: همکاری 2 شخصی کریسمس و غبیشاوی پس از منطقه مجازات شاهین کمون بوشهر ، محمدرضا فرصت شلیک را داشت غبیشاوی اطمینان حاصل شد که هافبک جدید تیم نفت آبادان نیز با یک ضربه تماشایی ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 82: بهروز نوروزی ، مدافع تعویض شاهین بوشهر ، موفق می شود بعد از تعویض ، امتیاز را برای نفت آبادان باز کند تا فاصله را کم کند.

دقیقه 84: ابوالفضل با دو شانس پشت سر هم شروع می شود رزاق ریختن از دريس او عقب برگشت و سپس حسین مالکی توپ را لمس کرد اما توپ در اختیار محمد بود دريس تصمیم گرفت. کادر فنی و بازیکنان شاهین بوشهر با اعتراض شدید توپ به مدافع صنعت نفت اعتراض کردند اما داور اعتقادی به یک پنالتی نداد.

دقیقه e 88: طالب ریکانی او که به عنوان جانشین حاضر شد ، از پاس جعفر سلمانی تمجید کرد و با یک ضربه زمین در موقعیت تک به تک دروازه شاهین بوشهر را برای سومین بار به زمین زد.

در این جلسه ، مهدی حنفی و سیروان قربانی دو بازیکن صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت شانس بازی در تیم خود را پیدا نکردند.

حسین مالکی ، مهاجم رامهرمزى ، شاهین شهردراری بوشهر ، از دقیقه 81 پس از 5 هفته دوری از میدان به دلیل مصدومیت همسترك ، از دقیقه 81 برای تیمش آمد.

نیمکت نشسته “طالب ریکانیکاپیتان صنعت نفت آبادان یکی از یازده نکته جالب شخصی امشب تیمی بود که توسط بهنام سراج تصمیم گرفت. در غیاب طالبان ریکانیمیلاد جهانانی روبان کاپیتان تیمش را پوشید.

صدای ضبط شده تماشاگران در دقیقه دقایق مسابقه توسط سخنرانان ورزشگاه تختی آبادان پخش شد.

شاگردان بهنام سیرا بعد از 6 هفته در مسابقه شب گذشته پیروز شدند و توانستند لیگ برتر باشگاههای کشور را به دست بیاورند.

با این پیروزی تیم صنعت نفت آبادان با 41 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با باخت 3-0 امشب مقابل نفت آبادان با 22 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی مانده و یک هفته قبل از پایان لیگ برتر ، پایان بازی او نزدیک بود به پایان برسد.

شاگردان مهدی پاشازاده فصل گذشته قبل از اولین دیدارهای فوتبال در باشگاه های کشور به لیگ برتر ارتقا یافتند.

در این بازی محمدرضا غبیشاوی عقیل کعبی از صنعت نفت آبادان و حسن نجفی از شهرداری شاهین بوشهر کارت زرد دریافت کردند.

یاسر همرانگ به همراه محمد رهی و حامد صفایی داوری این بازی را بر عهده داشتند.

دکمه بازگشت به بالا