فرهنگ و هنر

سرپرست جدید اداره‌ کل امور بین‌الملل معاونت برون مرزی انتخاب شد

جلسه معارفه سرپرست جدید اداره کل امور بین الملل معاونت صدا و سیما و تجلیل از مدیرکل سابق امور بین الملل صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش باراناخبر، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، جلسه معارفه سرپرست جدید اداره کل امور بین الملل، معاون برون مرزی رسانه ملی و تجلیل از مدیرکل سابق امور بین الملل سازمان صدا و سیما سازمان صدا و سیما با حضور احمد نوروزی معاون سیما، احسان کاوه معاون و جمعی از مدیران شبکه ها و دفاتر کل این معاونت.

این مراسم پس از خروج اداره کل امور بین الملل سازمان صدا و سیما از ساختار صدا و سیما و انتقال بدنه اصلی آن به معاونت برون مرزی در راستای یکی دیگر از گام های بزرگ تحولی برنامه های تحول رسانه ملی برگزار شد. مسئول روابط بین الملل این نماینده مجلس که چند روز پیش طی حکمی منصوب شده بود از خدمات علی فهیم دانش مدیر کل سابق روابط بین الملل این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم معاونت برون مرزی بر لزوم تعامل هر چه بیشتر شبکه ها با یکدیگر در معاونت تاکید کرد. نهادهای بین‌المللی نسبت به گذشته گسترده‌تر شوند و همه شبکه‌های این معاونت نقش بیشتری در این زنجیره کاری داشته باشند.
وی افزود: گسترش زمینه های تعامل اداره کل امور بین الملل با قطب های ارتباطی در مناطق هدف و در کشورهای مختلف تنها به شبکه های معاونت های برون مرزی محدود نمی شود و از این پس بهترین و بیشترین همکاری وجود دارد. خوب ژنرال همچنین ریاست با معاونت های صدا و سیما و سیاست خارج از کشور و اداره کل امور بین الملل آن در دستور کار این معاونت قرار دارد. در واقع تمرکز این وظیفه در نماینده مجلس خارج از کشور به تعاملات بین المللی با این نماینده مجلس محدود نمی شود، بلکه باید گسترش نیازهای صدا و سیما در این راستا باشد تا اهداف کلان مدیریتی سازمان تامین شود. برای اینکه ساختار چابک تر، هم افزایی و کارآمدتر شود.فعالیت های بین المللی رسانه ملی را جذب کرده است، بیایید به نتیجه برسیم.

در ادامه این مراسم علی فهیم دانش مدیر کل سابق صدا و سیمای بین الملل اعلام کرد: معاونت خارج از کشور در بسیاری از عرصه های دیپلماسی رسانه ای به نتیجه قابل قبولی دست یافته است. در بحث های مربوط به بازنمایی ابعاد افول آمریکا، شبکه های معاونت رئیس جمهور هوشمندانه در این زمینه حضور داشته اند و امیدواریم در بحث همکاری های بین المللی، تقویت تعاملات بین المللی، مشارکت در حوزه رسانه و تقویت نمایندگی های مختلف سازمان در خارج از کشور همچنین برای ادامه و ارتقای مسیری که در پیش گرفته ایم با قدرت و توان بیشتر.
همچنین مرتضی اصغری سرپرست جدید اداره کل امور بین الملل معاونت برون مرزی رسانه ملی نیز در بخشی دیگر مسئولیت حوزه بین الملل در خارج از کشور را موضوعی جدی و در عین حال سبک و محدود خواند و گفت: : دیپلماسی رسانه ای در عرصه های مختلف بین المللی نیاز به شکل گیری بسیار قوی تری دارد و جهت گیری ها، سوگیری ها، تحرکات و سیاست های مختلف سازمان صدا و سیما در این زمینه موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. از این پس باید با شناخت و درک دقیق تری مسیر را طی کنیم تا تحت مفهوم دیپلماسی رسانه ای، سیاست واحدی اتخاذ کنیم که نتیجه آن تشدید نفوذ بستر رسانه ای جمهوری اسلامی ایران باشد. در جهان.
این مراسم با اعطای سرپرستی به اصغری و تقدیر از خدمات ارزنده علی فهیم دانش به پایان رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا