استان ها

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب ، احسان کامرانی رئیس دانشگاه اسلامی هرمزگان ، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جمهور جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب که با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان. واحد دانشگاهی در هرمزگان برگزار شد و با بیان خدمات این دانشگاه اظهار داشت: این مجموعه آموزشی بزرگترین موسسه آموزش عالی استان است که توانسته خدمات مهمی را به مردم این منطقه ارائه دهد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را محصولی فکری جامعه دانست که برای مردم و مردم کار می کند و در همه زمینه های علمی ، پژوهشی ، اجتماعی و سایر موارد نقش موفقی داشته است این روند باید مداوم باشد و نقش دانشگاه اسلامی در حل مشکلات جامعه. آن را بسیار واضح بیان کنید.

رئیس دانشگاه اسلامی هرمزگان خواستار ورود دانشگاه به قلب جامعه و ارائه کمک های فکری و علمی به همه بخش های زیرساخت های کشور شد ، افزود: انزوا و حاشیه نشینی مغایر با ماهیت دانشگاه است؛ ورود به کلیه ارکان اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و … برای اطمینان از راه حل و رونق توسعه یافته در همه زمینه ها.

کامرانی در مورد موضوع سلامت و شیوع ویروس کرونا گفت: امروز این موضوع خود را به عنوان اصلی ترین دغدغه جهان به اثبات رسانده است و پس از شیوع این بیماری ، ما به عنوان یک دانشگاه وظیفه داریم که تهدیدات دوره کورنا و آنها را به فرصت تبدیل کن. ” تهیه برنامه های علمی و عملی به ویژه در زمینه بهداشت و بهداشت.

وی رشد و مشارکت در امور را کلید موفقیت دانست و تأکید کرد: همه ما باید در کنار هم و با هم کار کنیم تا همه اقشار جامعه را بسازیم و شکوفا کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دست نکشیم.

این استاد دانشگاه ، شهر میناب را مهارت و توانایی خوبی در زمینه کشاورزی گیاهان گرمسیری دانست و از مسئولان این دانشگاه خواست تا با آزمایش و کشف این مهارت ها ، به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار توجه و توسعه شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناوری شد و تأکید کرد: کارآفرینی دانشگاهها فقط با رشد و توسعه با سرمایه گذاریهای فکری و علمی امکان پذیر است که باید مورد توجه نسل قرار گیرد. سوم و چهارم. بگذارید دانشگاه های جهان را پشت سر بگذاریم و با تولید دانش و ثروت ، انتقال دانش و تمدن ، رهبری جامعه را در حوزه کار و عمل به دست بگیریم و رشد و شکوفایی را در همه بخش ها به عمل تبدیل کنیم.

کامرانی سپس حکم دکتر طهرانی رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد و باقر بارانیانیا را به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب معرفی کرد و از خدمات حمید باقری دهبارز رئیس جمهور سابق این دانشگاه تشکر کرد.

من حاضرم به سرپرستان جدید کمک کنم

رئیس جمهور سابق دانشگاه آزاد اسلامی میناب همچنین در مورد عملکرد خود در این مراسم توضیح داد: “من در زمان خود بهترین تلاش خود را کردم و امیدوارم که به رضایت خالق بی نظیر ، مردم و دانشگاهیان این شهر رسیده باشم.”

حمید باقری دهبارز با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید ، آمادگی خود را برای کمک و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اعلام کرد و افزود: من به عنوان یک دانشکده در خدمت توسعه و پیشرفت این دانشگاه هستم و امیدوارم بتوانم کمک کنم. .

همکاری کلید موفقیت همه جانبه است

باقر بارانیا ، رئیس جدید دانشگاه اسلامی میناب ، برنامه های خود را تشریح کرد و از همه دانشگاهیان و مسئولان خواست تا به او در جهت پیشرفت و پیشرفت علمی شهر یاری رسانند و از هیچ کمکی جلوگیری کنند.

وی افزود: همکاری ، همکاری ، همدلی و کار تیمی کلید موفقیت و توسعه همه جانبه است. امیدواریم با طی کردن این مسیر جدی ، خدمات ارزنده و پایداری را به جامعه تحصیل کرده دانشگاه ارائه دهیم.

به گزارش آنا ، باقر بارانیانیا دارای استادیار استادی ، تمام اعضای هیئت علمی در گروه ریاضیات دانشگاه آزاد اسلامی میناب است و دارای چندین مقاله علمی ، از جمله چندین مقاله ISI در ژورنال های معتبر بین المللی ، مانند معاونت آموزش و پرورش. دانشجو ، فرهنگ ، مدیر گروه علوم پایه و دانشکده فنی این واحد دانشگاهی را در دقایق کاری خود دارند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا