حوادث

سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان

پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که با همکاری دو نفر دیگر قصد سرقت 15 میلیارد از خانه سالمندان را داشت.

به گزارش باراناخبر ، بیستم فروردین امسال مردی مسن با مراجعه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که مدتی زنی را برای شیردهی و تمیز کردن خانه وی از طریق فضای مجازی استخدام کرده است اما دیروز این زن یک فنجان از آن را نوشیده چای پس از بازدید از خانه اش. به او بیهوشی داده شد و پس از به هوش آمدن متوجه شد که کارت بانکی وی حاوی مبلغ شش میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزل وی به سرقت رفته است.

متعاقباً ، تحقیقات پلیس نشان داد که متهم با همکاری راننده یک خودروی 206 ، پس از بیهوشی مالباخته ، اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شده است. پس از شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله نواب ، به دنبال هماهنگی قضایی ، دو متهم در مخفیگاه آنها دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

با انتقال متهم به مقر پلیس ، از این افراد بازجویی شد ، در طی آن آنها پنج اتهام سرقت را به همان شیوه پذیرفتند و گفتند كه آنها پس از جلب اعتماد قربانیان و به دست آوردن رمز كارت کارت عبور آنها ، این سرقت ها را مرتكب شده اند. یک همدست دیگر ، زنی میانسال ، طلا و سکه خریداری کرد و در حوالی سیدخندان دستگیر شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد این زن تحت عنوان پرستار اعتماد سالمندان را جلب کرده و بیش از 15 میلیارد ریال سرقت کرده است. پس از طرح پرونده برای ادامه تحقیقات ، پرستار و دو همدستش به زندان فرستاده شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا