اجتماعی

باند سرقت از ۱۰۰خودرو در نازی‌آباد منهدم شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سارقان خودرو با بیش از 100 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، کول جلیل ، هدیه ای در حومه دستگیری اعضای باند ، گفت: “چندی پیش ، پس از چهار فقره سرقت لوازم جانبی خودرو در محله نازی آباد ، موضوع در دستور کار افسران قرار گرفت و با توجه به این همه سرقت ها وقتی در یک زمان مشخص انجام می شود ، به احتمال زیاد سرقت ها توسط شخص یا اشخاص خاصی انجام شده است.

وی گفت که در طی اقدامات و تحقیقات پلیس ، چندین شکایت دیگر نیز به پلیس ارائه شده است. او حدود 26 ساله است و با تشکیل باند سارقین ، آنها سعی کردند درها ، چمدان ها و کاپوت های اتومبیل هایی را که امنیت کمتری دارند باز کنند و از داخل آنها سرقت کنند.

ایندواردی اظهار داشت كه ماموران در ادامه تحقیقات خود محل متهم را نیز شناسایی كردند. وی گفت: نتایج تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و سرانجام با مجوز مقام قضایی ، این فرد در عملیاتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد و در آنجا مورد بازجویی قرار گرفت. وی اعتراف کرد که با کمک دو سارق و یک سارق باند سرقت تشکیل داده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در عملیات جداگانه پلیس دو سارق و یک آهو شناسایی و همچنین دستگیر شدند ، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در مجموع بیش از 100 مورد سرقت خودرو از جمله سرقت لاستیک ، لاستیک ، بازیکن ، دریل ، ابزار و غیره اعتراف کردند.

وی با اشاره به طرح پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: این افراد برای ادامه تحقیقات در مورد جرم به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا