حوادث

کشف سرقت ۲۰ میلیاردی از منازل مسکونی تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق سابق و کشف پنج فقره سرقت به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی وی اظهار داشت: در 24 بهمن ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 190 “مجیدیه” در مورد سرقت منزل و دستگیری یکی از متهمان جهت تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به اداره مبارزه با سرقت كلانتری چهارم ، رسیدگی به پرونده در دستور كار قرار گرفت و با دعوت از شاكی اظهار داشت كه متهم با دو نفر از همكارانش وارد ساختمان شد كه من در خانه نبود. “او در حال از بین بردن توپ ورود به خانه بود. همزمان وارد خانه شدم و سارقان به محض دیدن آنها از محل فرار كردند و پس از تعقیب و گریز ، سرانجام یكی از سارقان دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار داشت که در بازجویی مشخص شد که متهم سابقه کیفری داشته است. دومی در محله “نارمک و تهران نو” اعتراف کرد و اعتراف کرد که اموال مسروقه توسط همکارانش فروخته شده و بخشی از آن به صورت نقدی پرداخت شده است.

مجیدی اظهار داشت: در شعبه دیگری از تحقیقات پلیس ، محل سرقت و قربانیان شناسایی و مشخص شد. دو موتور نیز در جای خود رها شده اند.

وی به کشف تعدادی از دارایی های مسروقه در پناهگاه متهم و تحویل آن به مالباختگان اشاره کرد و گفت: متهم با صدور حکم روانه زندان شد و پرونده به سایر پلیس های مربوط به اطلاعات ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، مجیدی تصریح کرد: کارشناسان اعلام کرده اند ارزش ریالی اموال مسروقه 20 میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا