ورزشی

سامره: به جام جهانی رفتیم، دیگر به دنبال زیر توپ زدن نباشیم

علی سامره در مورد شکست 2-0 پدیده مقابل استقلال گفت: ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم و تمرکز درستی نداشتیم و استقلال هم خوب نبود. موقعیت های خوب گلزنی را از دست دادیم و ممکن است تساوی عادلانه باشد. فوتبال ظالمانه است و اگر گل نزنیم قطعاً ضربه خواهیم خورد.

وی در مورد اعتراض کادر فنی پدیده به دادگاه کمیل غلامی تصریح کرد: یک صحنه مشکوک از مجازات وجود داشت که نظرات مردم متفاوت است و نمی توان کاری کرد. این بازی را فراموش کنید و به دنبال موفقیت در بازی های آینده باشید.

سرمربی پدیده در مورد عملکرد تیم ملی در اولین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: کادر فنی و بازیکنان زحمت کشیدند و زحمت کشیدند. امیدوارم در مرحله بعدی این انگیزه را داشته باشم و به جام جهانی صعود کنم.

سامره درباره شرایط نامشخص دراگان اسکوچیچ برای ادامه کار با تیم ملی ایران گفت: “شاید فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب مربی دیگری باشد و در حال حاضر چیزی مشخص نیست.” امیدوارم همه کسانی که نیمکت نشین هستند فوتبال ملی را ارتقا دهند. امیدوارم اگر به جام جهانی صعود کنیم ، یک بازی تهاجمی را در دستور کار قرار خواهیم داد و این بار دیگر به دنبال بازی توپ و دفاع نخواهیم بود.

وی گفت: رفتن به جام جهانی و بازگشت به ایران با یک یا دو باخت در مرحله گروهی بهترین چیز برای ما نیست. “ایران یکی از قدرت های بزرگ آسیا است و ما بازیکنان خوبی داریم.” ما به یک مربی نیاز داریم که بتواند به فوتبال ایران حمله کند و بتواند در برابر تیم های بزرگ هجومی بازی کند. در این صورت ، حتی اگر شکست بخوریم ، خیلی ها راضی خواهند بود.

252 252

دکمه بازگشت به بالا