استان ها

در بحران آب فقط به دنبال مقصر نباشیم

نماینده مردم مالایی در شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعصب به ویژه در مواقع بحران تصریح کرد: بحران آب یک بحران جدی است و تعصب نسبت به آن باید با نتیجه گیری پایان یابد نه اینکه صرفا دنبال مقصر بگردیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نماینده مردم مالایی در شورای اسلامی بر لزوم تعصب به ویژه در مواقع بحران تاکید کرد و گفت: بحران آب یک بحران جدی است و تعصبات علیه آن باید پایان یابد. در نتیجه، نه تنها به دنبال مقصر باشید

هادی بیگی نژاد روز شنبه 12 شهریور ماه در مراسم روز کارمند و استقلال هیات امنا و هیات امنای دانشگاه ملایر، جانبداری و پشتکار اعضای یک گروه را از مولفه های اصلی پیشرفت دانست. از آن گروه گفت: انتظار ما از دانشگاه ملی ملایر این است که با رویکردی متعصبانه، یک الگو در هر زمینه علمی و فنی و در راستای خدمات ثبت نام کند. اگر اعضای یک گروه با غیرت و تعصب فعالیت های خود را انجام ندهند، آن گروه پیشرفت نمی کند.

وی افزود: تجربه گروه های مختلف در دنیا نشان می دهد که هر مجموعه ای که یک لوگو و برند ثبت می کرد، آن لوگو تبدیل به لوکوموتیو می شد و دیگران را به دنبال خود جذب می کرد.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه حتی در دانشگاه ملایر نیز باید نگاه متعصبانه داشته باشیم افزود: انتظار ما از دانشگاه این است که با این رویکرد متعصبانه در هر زمینه علمی و فنی و متناسب با ارائه خدمات، الگوی ارائه خدمات را ثبت کند.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا