استان ها

سال 1400 نیازمند دولت مؤمن و انقلابی هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر ، سردار علی ملکشاهوئی در مراسم یادبود شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار داشت: 42 سال از پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی و در این مدت طولانی می گذرد. جمهوری اسلامی و اندیشه انقلابی به این مرحله رسیده است.

وی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی در جهان گفت: امروز از نظام جمهوری اسلامی به دلیل تفکر انقلابی به عنوان نظامی بزرگ و شاد در جهان یاد می شود.

فرمانده سپاه گلستان نینوا با بیان اینکه سردار سلیمانی با تفکر انقلابی توانست داعش را در منطقه از بین ببرد ، افزود: شهید سلیمانی الگویی از مقاومت و ایثار بود که با تفکر انقلابی و همکاری نیروهای انقلابی توانست داعش را در منطقه از بین ببرد. .

ملکه شاهکویی ادامه داد: تا زمانی که مردم انقلابی ایران پای سیستم خود ایستادند و در برابر همه مشکلات مقاومت کردند ، دشمن نمی توانست نقشه های خود را در کشور انجام دهد.

وی نیاز به یک دولت وفادار و انقلابی را یکی از نیازهای سال 1400 بیان کرد و گفت: امروز کشور ما با تفکر انقلابی و جوانان وفادار توانسته است عظمت و اقتدار خود را در جهان نشان دهد و مستقل شود. 1400 ، دولت به راهی برای ادامه کار نیاز دارد. “ما معتقد و انقلابی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا از حضور فعال مردم در این انتخابات جلوگیری کند و دولتی را انتخاب کند که به دلخواه آنها باشد و بتواند آن را برگزار کند. با نیت آنها اما مردم ما باید حداکثر مشارکت را در این انتخابات داشته باشند و انتخاب درستی داشته باشند.

ملکه شاهکویی اعلام کرد: “مردم با انتخاب مناسب خود و تشکیل یک دولت انقلابی مومن و جدید ، در تمرین بزرگ انتخاباتی آخرین تیر را به سینه غرب خواهند زد.”

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هرگز با دشمنان مذاکره نخواهند کرد ، گفت: مسئله ایران با آمریکا مسئله اسلام با خیانت است و هیچ شباهتی بین اسلام و کفر وجود ندارد و رهبر معظم انقلاب هیچ تمایلی ندارند برای مذاکره.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا