حوادث

ساعت اجرای طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود/ احتمال تغییرات در طرح در صورت بازخورد منفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح جدید ترافیک تهران با یک ساعت افزایش نسبت به گذشته اجرا می شود، گفت: از این طرح بازخورد گرفته می شود و در صورت نیاز تغییرات بیشتری در آن اعمال می شود. اجرای طرح ترافیک بر اساس بازخورد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت وگو با باراناخبر. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر پلیس درباره تغییر زمان اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود با مصوبه شورای ترافیک شهر تهران زمان اجرای طرح ترافیک تغییر می کند. از 1 مه و از 6:30 صبح تا 18:30 خواهد بود. بود. در مورد ساعات و محدوده طرح ترافیک جدید به توافق رسیدیم و آن را تصویب کردیم و هیچ برنامه ای برای ایجاد تغییر در ساعات طرح ترافیک نداریم.

وی با بیان اینکه یک ساعت به زمان اجرای طرح ترافیک اضافه شده است، گفت: تنها تفاوت آن نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک بین پنج تا شش عصر است. این در حالی است که در گذشته و قبل از شیوع کرونا، زمان اجرای این طرح تا ساعت هفت شب بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال ایجاد تغییرات دیگری در طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بازخوردی از طرح ترافیک جدید دریافت نشده است، باید بازخورد جمع آوری و در صورت دریافت بازخورد منفی انجام شود. . ، پس از بررسی اطلاعات، فضا بازگشایی می شود، بازنشانی و بازنگری طرح ترافیک انجام می شود.

اخبار پیشنهادی:

تغییر زمان اجرای طرح ترافیک تهران از تاریخ اول آنلاین

حمیدی درباره تغییر طرح ترافیک نیز گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است، این کار نیاز به کار کارشناسی و بررسی های متعدد دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا