حوادث

زلزله ۵.۱ ریشتری در استان کرمان/ خسارت جانی گزارش نشده است

باراناخبر / کرمان ظهر امروز زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر کرمان را لرزاند و این زمین لرزه در 15 کیلومتری یزدانشهر ، 16 کیلومتری زرند و 91 کیلومتری کرمان رخ داد.

“مجید سعیدی” مدیرکل مدیریت بحران کرمان در جدیدترین اظهارنظر خود در مورد زمین لرزه بعد از ظهر امروز در استان کرمان به باراناخبر گفت: “تیم های ارزیابی دستگاه های اجرایی مستقر در شهر زرند در منطقه زلزله زده اعزام شده اند. . “

وی گفت: به دلیل مقاوم بودن واحدهای مسکونی در سال های اخیر خوشبختانه این زلزله خسارت چندانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران دولت کرمان ادامه داد: بر اساس گزارشات ، تاکنون تنها در شهر طالقانی و روستای باب تنگل که نزدیک به کانون زلزله است تعدادی از خانه های آجری گلی ترک خورده و پنجره های برخی خانه ها خراب شده است “

همچنین “سید محمد صابری” مدیر اورژانس کرمان در پاسخ به خبر مجروح شدن تعدادی از افراد در اثر زلزله امروز گفت: تا کنون هیچ گونه تماسی با 115 نفر در رابطه با مجروحین منطقه زلزله نداشته ایم. . “

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده هیچگونه تلفات جانی در مراکز بهداشتی گزارش نشده است.

مجید سعیدی ، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفت وگو با باراناخبر ، اظهار داشت: کانون زمین لرزه 5.1 ریشتری در منطقه باب تنگل و معدن جلال آباد زرند بوده است.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه در مرکز استان کرمان و شهرهای زرند و راور احساس شد ، افزود: نیروهای ارزیابی به منطقه اعزام شده و در حال بررسی وضعیت هستند.

“سید محمد صابری” مدیر اورژانس کرمان در گفت وگو با خبرنگار باراناخبر ، از اعزام پنج تیم فوریت های پزشکی به منطقه زلزله زده یزدانشهر زرند خبر داد و گفت: هیچ گزارشی دریافت نکرده ایم قربانیان تا کنون “

رضا فلاح ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در گفت وگو با باراناخبر اظهار داشت: پس از زمین لرزه 5.1 ریشتری ، مقیاس رتبه بندی هلال احمر به منطقه ارسال شده است. ما تاکنون گزارشی از تلفات دریافت نکرده ایم و تیم های ارزیابی در حال بررسی خسارات مالی هستند.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ، خط کندرو در گذرگاه ده علیرضا در محور زرند-راور به دلیل زمین لرزه 5.1 ریشتری و ریزش ترانشه ای در منطقه کوهستانی مسدود شده است.

بنابراین ، بر اساس این گزارش ، رانندگان در حال بازگشایی محور هستند.

به گزارش باراناخبر ، ساعت 15:16 امروز 24 آنلاین ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر یزدانشهر در استان کرمان را لرزاند. این زمین لرزه که در مرکز استان نیز احساس شد ، در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد. این زمین لرزه در 15 کیلومتری یزدانشهر ، 16 کیلومتری زرند و 91 کیلومتری کرمان رخ داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا