ورزشی

روزنه امید ورزشکاران سافت تنیس برای حضور در بازی‌های آسیایی

هر چند کسب مدال یکی از شروط اصلی اعزام به هانگژو است اما برخی از رشته‌ها را می‌توان با نگاه حمایتی اعزام خواهند شد.

به گزارش باراناخبر، این روزها حدس و گمان‌ها درباره این که ورزشکاران و تیم‌های چه رشته‌های ورزشی عازم هانگژو می‌شوند شدت گرفته است.

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به تعیین تکلیف تیم‌های اعزامی به هانگژو گفته بود: درباره ۳۱ رشته‌ اعزامی، بررسی‌های همه‌جانبه صورت گرفت. اختلاف‌نظرهای کارشناسی همیشه هست و به همین دلیل ۲ جلسه دیگر برگزار می‌کنیم و در نهایت در ستاد عالی بازی‌ها با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش لیست را نهایی می‌کنیم.

بنا بر اعلام کمیته ملی المپیک قرار است که کاروان ایران با دستورالعمل کیفی‌گرایی و البته شانس مدال در آینده راهی چین شود. هر چند کسب مدال یکی از شروط اصلی اعزام به هانگژو است اما برخی از رشته‌ها می‌توانند با نگاه حمایتی به این مسابقات اعزام خواهند شد. ورزشکاران سافت‌تنیس به عنوان یک رشته نوین در ورزش ایران می‌تواند با نگاه حمایتی به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شوند. رشته‌ای که با وجود نوپا بودن در ایران  پتانسیل بالایی دارد و قرار است از این پس به صورت بسیار جدی‌تر به فعالیت بپردازد. 

سافت تنیس به تازگی فعالیت خود را در ورزش ایران آغاز کرده است. این ویژگی‌های سافت‌تنیس موجب شده تا  شانس موفقیت و مدال آوری تنیسورهای ایران در این رشته بالا باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا