اجتماعی

روزنامه «جمهوری اسلامی»: «اعدام»، بهانه دوباره دادن به دشمن است تا کار نیمه‌تمام خود را تمام کند

روزنامه جمهوری اسلامی با طرح این سوال که «چرا باید چاقو به استخوان برسد تا مشکلات حل شود»، هشدار داد که با اجرای احکام اعدام، دشمن کار خود را نیمه تمام خواهد کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی ایران، این روزها بسیاری از مردم از وضعیت کنونی جامعه عصبانی هستند و بر اصلاحات و تغییرات اساسی در سیاست های دولت اصرار دارند. اما چرا در حالی که علل این عصبانیت ها مشخص است، اقدامات لازم انجام نمی شود؟ چرا برای حل مشکلات چاقو همیشه باید به استخوان برود؟ درست است که حکومت هیچ جامعه ای با گل و شیرینی از معترضان استقبال نمی کند و به سرکوب می رود، اما سرکوب همیشه جوابگوی این گونه اعتراضات نیست و می تواند اتفاقات بدتری را در پی داشته باشد. این اعتراضات وضعیت سخت جامعه را نشان می دهد و نشان می دهد که مردم چقدر تحت فشار هستند. دولت موظف است به صدای مردم گوش دهد.

نویسنده در ستون دیگری خطاب به دولت تاکید کرد: احکام اعدام را به زمان دیگری موکول کنید. در حالی که رسانه های اپوزیسیون سوار بر موج احساسات مردم هستند، اعدام تنها بهانه ای است که در اختیار دشمن قرار می گیرد تا با شدت و قدرت بیشتری بر اوضاع کنونی کشور مسلط شود. برای انجام این کار، فرصتی دوباره به دشمن داده می شود تا کار نیمه تمام خود را تمام کند.

بیشتر بخوانید:

21220

دکمه بازگشت به بالا