عمومی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

با اجرای آن ، نه تنها قیمت سکه پایین نیامد بلکه امروز بیش از هفت میلیون دلار است؟
از سال گذشته ، این زوج و 32 نفر دیگر در بازار پراید دستگیر و محاکمه شده اند ، در حالی که امروز حکم اعدام این زوج برای 6700 دستگاه پراید و اخلال در سیستم اقتصادی و غیره از قبل خریداری شده است. آنها آزاد شده اند و احتمالاً اعدام خواهند شد.
اما سال گذشته وقتی اینها را گرفتند و به زندان انداختند ، آیا پراید نصف قیمت امروز را داشت؟
حال باید بپرسیم ، عوامل و عواملی که باعث غرور پراید در هنگام زندان می شوند چیست؟
با اعدام سلطان سکه قیمت سکه بررسی نشده بلکه بیش از دو برابر شده است و با اعدام سلطان پراید ، قیمت پراید به 35 میلیون دلار باز می گردد؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
او کجاست؟
دلیل یا دلیل اینکه افرادی با قدرت بالا و حقوق خوب مانند مدیرعامل سایپا و دو عضو پارلمان و در سایر سطوح در این پرونده و دیگران در موارد مشابه در این پرونده و در اتمام کار آنها اینجا و چه تضمینی وجود دارد که این جاده مانند گذشته ادامه ندهد ، که متأسفانه و به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا تاکنون این مشکل حل نشده است؟
فقط یک دلیل برای این نوع داستان وجود دارد و آن دقیقاً نداشتن شناسنامه و هویت کالاها و خدمات و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر زنجیره تأمین کالا و خدمات از منبع تهیه و تولید تا انتها است. توزیع؟

اگر این کارتهای شناسایی که من به آنها اشاره کردم با هدف و شفافیت ایجاد می شدند ، آنگاه سیستم تولید و توزیع ثروت در کشور نظم و انضباط و محاسبه می شود و اینگونه نیست که بسیاری از افراد به عنوان برده ها بمیرند و ضعیف تر و ضعیف تر شوند. روز به روز. و در مقابل تعداد بسیار کمی از افراد مانند کاترپیلار ، آیا از عصاره تلاش و اعتماد مردم محروم می شوند و صاحب مردم می شوند؟

بیش از ده سال است که من به تعدادی از مقامات ، چه در دولت و چه در مجلس ، نامه نوشتم و حتی آنها را در یادداشت های خود ذکر کردم ، متأسفانه ، اکنون سالهاست که موضوع تکراری با بهانه های دروغین در سه قدرت اصلی کشور. آیا ما پول ملی و ملی و کوچکترین و ضعیف ترین قدرت اقتصاد و زندگی بشر هستیم؟

وقتی خداوند در زبان ملکه سرزمین یمن در مورد پادشاهان و تفاوت بین پادشاهان مادی با پیامبر معنوی و الهی در قرآن صحبت می کند ، می گوید:
وی گفت: “اگر وارد آن شوید ، وارد آن خواهید شد ، و شرمنده خواهید شد و ننگ خواهید شد.”
این پادشاهان می توانند وزیران یا مقامات ارشد دولت ، یا نمایندگان و لابی های پارلمان یا قاضی ارشد و تصمیم گیر در دادگستری باشند.
فرقی نمی کند این پادشاهان چه کسانی باشند.

آنچه مهم است عملکرد او و تیمش است که فاسد می شوند ، یعنی برده اقتصادی هستند و آنها عمدی و دانش دارند و عمداً در صورت عدم شفافیت به دنبال تأمین منافع خود و تیم خود هستند. .
و متاسفانه ، ما باید بنویسیم و بگوییم که در این چند دهه ما به وضوح دیده ایم و همچنان خواهیم دید که نتیجه اقدامات این پادشاهان و سکوت عمدی جریان و حرکت اقتصادی شفاف در کشور ، تولید فساد و ساخت قوی و رادیکال فاسد و تحقیر شده است. ساختن تدریجی مردم و عزت مردم بوده و هست. اقلیل یکی از آنهاست.

دکمه بازگشت به بالا