اجتماعی

راه‌اندازی سامانه حدنگاری/پایش آنلاین آفات و حریق در جنگل‌ها و مراتع

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری جنگل ها ، مراتع و سازمان مدیریت حوضه های کشور ضمن اشاره به آغاز سامانه بررسی ، از نظارت آنلاین آفات و آتش سوزی جنگل ها و مراتع خبر داد.

میثم حسینی لر در مصاحبه ای برای باراناخبر وی با اشاره به راه اندازی جنگل ، سامانه Rangelands Survey و سازمان مدیریت حوضه در قالب طرح تحول دیجیتالی گفت: قبلاً نقشه برداری زمین یا کاداستر در محل به صورت دستی انجام می شد ، اما ما به این اطلاعات و اسناد نیاز داشتیم. برای تعریف مساحت زمین. “بارگذاری ملی و استثناهای سیستم.

وی ادامه داد: ورود اطلاعات به سیستم نقشه برداری علاوه بر مستندسازی اسناد ، باعث پاسخ سریعتر و واضحتر س questionsالات می شود همچنین این سیستم از لایه های مختلفی شامل پایش آفات در مناطق منابع طبیعی ، آتش سوزی و نقاط بحرانی تشکیل شده است. پایگاه داده معدن. “و مجوزهای صادر شده در این زمینه. بنابراین ، می توان از این سیستم برای کنترل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کشور ، شناسایی نقاط مهم و درمان آفات و بیماری ها استفاده کرد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری سازمان جنگل ها ، مراتع و مدیریت حوضه با بیان اینکه سال گذشته طرح کاداستر در 57 میلیون هکتار از اراضی اجرا شد اظهار داشت: در حال حاضر سیستم بررسی در چهار استان به صورت آزمایشی انجام می شود و تا سه ماه آینده در سراسر کشور قابل اجرا خواهد بود.

سرانجام ، حسینی لر ، با اشاره به اینکه در چارچوب طرح تحول دیجیتال ، یک سیستم تحقیق در سازمان جنگل ها راه اندازی شده است ، گفت: خود او وجود داشت. در حال حاضر ، با راه اندازی سیستم پاسخگویی به تحقیقات زمین ، شفافیت لازم در این زمینه حاصل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا