اجتماعی

راه‌اندازی سامانه‌ ثبت مقصد اسکان مسافران با وسایل شخصی؛به‌زودی

رئیس کارگروه فناوری و دولت الکترونیکی ستاد عملیاتی ستاد ملی مبارزه با فساد اداری کرونا با تأکید بر اینکه عملیات ویژه دولت الکترونیکی برای تسریع در برقرسانی خدمات دولت آغاز می شود ، گفت: نظارت بر حسن اجرای برنامه دولت الکترونیکی

به گزارش باراناخبر ، احسان محبی نظر وی با تأکید بر اینکه عملیات ویژه دولت الکترونیکی برای تسریع در خدمات الکترونیکی دولت الکترونیکی آغاز می شود ، گفت: “با تصویب پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ملی ضد کرونا ، ستاد عملیات و کارگروه فناوری و دولت الکترونیکی مسئول نظارت بر اجرای دولت الکترونیکی بود. ” ما با دستگاههایی سروکار خواهیم داشت که در غیاب سرویسهای پرکاربردشان از کار آنها اجتناب می کنند.

وی با بیان اینکه در هنگام شیوع ویروس کرونا و تشکیل پایگاه عملیاتی ، بیش از 500 خدمات الکترونیکی ارائه شده است ، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابتکار عمل را در این زمینه ارزیابی کنید.

محبی نظر یکی از دلایل موفقیت در طرح محدودیت های هوشمند و طرح شهید سلیمانی (گام چهارم بسیج ملی یا محله محور) را استفاده از ظرفیت های فناوری کشور عنوان کرد و گفت: سیستم های مختلف و دستگاه های اتصال در دستور کار ستاد ملی قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با راه اندازی سیستم تحقیقات بهداشتی توسط وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات ، از سوار شدن به هواپیما ، قطارهای مسافری ، اتوبوس های بین شهری و غیره از افراد مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب جلوگیری می شود ، افزود: بیش از 8000 نفر سوار شده اند. “مردم مجاز به حمل و نقل عمومی نیستند. برای دستیابی به این مهم ، در مترو تهران خرید بلیط الکترونیکی با ثبت کد ملی همراه بود.

براساس پایگاه داده وزارت کشور ، رئیس کارگروه فناوری و دولت الکترونیکی پایگاه عملیاتی کرونا خاطرنشان کرد: “با کار مشترک پلیس ، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات ، سامانه ای تنظیم می شود برای ثبت مقصد مسافران با وسایل شخصی. “سلامت انسان ، از زندگی در مناطق غیرمجاز تعریف شده توسط مبنای عملیاتی خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا