فرهنگ و هنر

راهیابی 6 معلم گنبدی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی

باراناخبر/ گلستان معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گنبدکاووس از راهیابی معلم گنبدکاووس به مرحله کشوری جشنواره جلوه های ویژه معلم خبر داد.

محمد عسکری امشب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های معلم در گنبدکاووس گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم برنامه های مختلفی در گنبدکاووس برگزار می شود که نواخته شدن زنگ سپاس معلم، عطرافشانی مزارها از جمله آنهاست. شهدا و دیدار با خانواده.» وی از شهدای فرهنگ و خانواده های فرهنگیان جان باخته در دوران ولیعهدی و تحقق مسابقات فرهنگی ورزشی یاد کرد.

وی تیراندازی معلمان توسط دانش آموزان در کلاس های درس و اجرای 494 برنامه در مدارس گنبدکاووس را از برنامه های تجلیل از معلمان این شهرستان عنوان کرد و افزود: انتظار داریم امسال برنامه های تجلیل از معلمان با حضور اولیاء و دانش آموزان فرهنگی برگزار شود. . نهادها و رؤسای ادارات و شوراهای شهرداری.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گنبدکاووس به برگزاری جشنواره جلوه های ویژه معلم اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 1300 معلم گنبدی در جشنواره جلوه های ویژه معلم شرکت کردند که در این جشنواره 496 نفر در فرآیند معرفی و شناسایی معلمان شرکت کردند. در مرحله انتخابی مدرسه

عسگری با بیان اینکه از بین معلمان شرکت کننده در جشنواره جلوه های ویژه در مرحله شهرستانی 61 معلم که 63 درصد سهمیه کل استان گلستان در این بخش را تشکیل می دادند، بیان کرد: 6 معلم گنبدکاووس به عنوان منتخب استانی انتخاب و وارد شدند. صحنه کشوری که 50 درصد کل سهمیه استانی را در سطح استان کسب کرد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا