فرهنگ و هنر

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای معلم

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معلمان شهید

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدارهای منظم خود با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صبح روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم ، با خانواده های این دو شهید دیدار کرد.

به گزارش باراناخبر ، مهندس سعید اوحدی با حضور در منزل خانواده های شهیدان “محمد امینی” و “سید حسن هاشمی نسب” از مقام شامخ این شهدا تجلیل کرد.
رئیس بنیاد امور ایثارگران و ایثارگران در دیدار با خانواده شهید “سید حسن هاشمی نسب” گفت: از ماه مبارک رمضان که ماه مبارک رمضان است یک موفقیت بزرگ است. نزول قرآن ، ما به خدمت خانواده شهید رسیده ایم “. روایات بسیاری از ائمه (ع) نقل شده است که اهل قرآن افراد خاصی هستند.
وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری ، اقتدار و استقلال امروز جمهوری اسلامی به برکت خون این شهداست. شهدا در حقیقت حقشان کمتر از شهادت نبود و سیره و سیره زندگی آنها در طول زندگی خود گواه این امر است.
معاون رئیس جمهور با حضور در منزل “محمد امینی” با پدر و مادر بزرگوار این شهید دیدار و گفت: شهدا نعمت بزرگی هستند زیرا آنها جان خود را برای حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند. وقتی حوادث زندگی آنها را مرور می کنیم ، درمی یابیم که خداوند متعال آنها را برای شهادت انتخاب کرده است.
وی افزود: اگر امروز در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم ، در واقع این توفیقی است که آنها به ما داده اند.
در این دیدارها خانواده های شهدا خاطرات خود را از زندگی شهدا بیان کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلساتی حضور داشت که فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی امور ایثارگران و ایثارگران حضور داشتند. بنیاد و محمد غفوری ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران بزرگ. آنها با اهدا a لوح تقدیر از صبر و ایثار خانواده های شهدا گرامی داشتند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا